yveske Geplaatst: 17 april 2006 Delen Geplaatst: 17 april 2006 hello hello heb een vraagje is het normaal dat mijn px125e benzine lekt als hij stilstaat en ik vergeet de benzinekraan toe te zetten? Iemand suggesties? Greetz Yveske Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 17 april 2006 Delen Geplaatst: 17 april 2006 of benzine leiding... Link naar reactie
Quick Geplaatst: 18 april 2006 Delen Geplaatst: 18 april 2006 ge moet U vijs die het 2takt bakske vasthoudt aan de naft bak eens nazien of die nie afgebroken is , ik heb dit voor gehad en had ook regelmatig lekken . Door dat deze nie vast zit schudt die alles los Link naar reactie
stanman Geplaatst: 18 april 2006 Delen Geplaatst: 18 april 2006 wat is een 2takt bakske Link naar reactie
yveske Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 heb geen 2 takt bakske zene moet mijn olie zelf mengen dus daar ga ik lang achter kunnen zoeken denk dat het de vlotternaald is dat blijft hangen! Greetz Yveske Link naar reactie
stanman Geplaatst: 19 april 2006 Delen Geplaatst: 19 april 2006 Dat 2takt bakske, of ook 2takt olie reservoir genoemd staat toch totaal niet in verbinding met uw nafttank, want de mengeling gebeurd pas in je carbu bij een px toch Link naar reactie
chocolateman Geplaatst: 19 april 2006 Delen Geplaatst: 19 april 2006 Just stanman, maar da bakske hangt vast onder uw benzinetank, aan een buis die doorheen de tank loopt, en op die buis zit een soort spanring met dichting (die soms los trilt, of barst door ouderdom?) als je nu uw olie tank tot boven toe aanvult, dan loopt die olie in het chassis, door de naden en soms via het gat voor de kabels, op de uitlaat, om uiteindelijk dan toch nog op m'n broekspijp te belanden... maar dan is't geen benzine natuurlijk. Link naar reactie
T5Scooterboy Geplaatst: 20 april 2006 Delen Geplaatst: 20 april 2006 Just stanman, maar da bakske hangt vast onder uw benzinetank, aan een buis die doorheen de tank loopt, en op die buis zit een soort spanring met dichting (die soms los trilt, of barst door ouderdom?)als je nu uw olie tank tot boven toe aanvult, dan loopt die olie in het chassis, door de naden en soms via het gat voor de kabels, op de uitlaat, om uiteindelijk dan toch nog op m'n broekspijp te belanden... maar dan is't geen benzine natuurlijk. Wel een ideale antiroestbehandeling voor uw frame. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.