Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Parkeren Aan Station Leuven


nonkel scoot

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds kort ben ik van Brugge naar Leuven verhuisd. In Brugge kon ik m'n scooter (125cc) gratis parkeren in een bewaakte en overdekte parking voor brommers en motoren t.e.m. 125cc. Vanmorgen zocht ik aan het station van Leuven ook zo'n parking, maar ik kwam niet verder dan een parking voor brommers die expliciet vermeldde dat je er alleen mocht parkeren met 50cc. Op de website van NMBS of Leuven zelf vind ik niet onmiddellijk wat ik zoek.

 

Wie kan me vertellen of er een gratis bewaakte parking voor mijn 125cc scooter is aan het station van Leuven en zo ja, waar?

Misschien onnodig te vermelden: ik ga geen brood kopen aan het station, m.a.w. hij staat er een ganse dag.

 

Alvast bedankt!

 

P.S. Tips over andere goede parkeerplaatsen in Leuven-centrum ook welkom. 

Link naar reactie

Welcome to Tobbackistan.  Slecht nieuws in Leuven bestaat zo iets als gratis niet, dankzij keizer Tobback :(, maar we zullen het daar maar bij laten.

Achter het station via de Martelarelaan heb je wel een parking, is niet echt bewaakt maar is beter dan niets.

Btw, fietsen worden ook uit de bewaakte fietsstalling gestolen, dus geen garantie.

Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...