Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Gts 125 Benzinemeter Werkt Niet!


hbbplat

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben sinds dit weekend in het bezit van een Vespa GTS 125cc, gekocht met ca 10.000km uit 2009. Toen ik hem gekocht had kwam ik erachter dat de benzinemeter niet werkt (heel dom maargoed). Vespa volgetankt maar helaas geen beweging in de meter.

 

Ik heb de motor met de hogedruk schoon gespoten om de kijken of er iets los is of iets niet in orde, maar alles lijkt in orde te zijn. Ik heb ook de kabel van de sensor losgehad en schoongemaakt, helaas ook geen verschil. Zou iemand een idee hebben of dit iets kleins kan zijn wat vaker voorkomt, of zal ik toch de hele sensor moeten gaan vervangen?

 

Ik heb twee foto's bijgevoegd van de motor, dit zijn kabels waar niets op is aangesloten, iemand een idee waar deze voor dienen?

 

Motor met de hogedruk kan trouwens prima, al meerdere keren gedaan. Ik laat de motor warm worden en lopen tijdens reinigen. Ziet er nu weer netjes uit!

 

Alvast bedankt!

 

IMG_2549.jpg

 

IMG_2548.jpg

Link naar reactie

Euhmm,,ik heb geen ervaring met GTS carbu's,,,maar ik vermoed dat die stekker die ge daar hebt losgemaakt op uwe carbu,daar weinig met te maken heeft...ik denk dat ge eerder moet gaan zoeken naar de vlotter die in uwe nafttank zit...die komt terug op uw dashboard via nen stekker,,daar kan in theorie ook iets loszitten,,,best even googlen naar schema's.

 

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...