Ga naar inhoud
Vespaforum.be

eindelijk klaar.. de VL150 van 1956


stino

Aanbevolen berichten

eerlijkheidshalve dien ik er wel bij te vertellen dat deze vespa jammer genoeg te koop staat. prijs 3400, volledig in orde, met papieren, alles vernieuwd en motor gereviseerd door jan (www.classicscooter.be).

net zoals de witte VN moet ik 'm wegdoen(al zou ik'm verdorie graag bijhouden nu de zomer er aan komt!!!!!)omwille van de kosten van m'n verbouwingen.

moest er iemand interesse hebben dan hoor ik het wel!

Link naar reactie
Allez Stino zijt gij - na mij - nu ook zot geworden ??? :-)

Hadden zondag iemand op de rondrit van rond Leuven die blijkbaar jouw Faro basso

gekocht heeft ... grappig als je weet dat jij de mijne hebt gekocht.

Welke vespa's heb je dan nu nog ?

Koen

ik heb nog jouw VM 125 en de GS160... maar ben nog altijd heel gelukkig! ;-)

Link naar reactie
Waarom heb je hem over laten spuiten? Zag er voor de restauratie toch ook al mooi uit (op de foto's)?

ik vond de borstelstrepen niet zo mooi, er zat tamelijk wat roest onder de floorrails en de blauwe verf en sommige rubbers waren meegeschilderd. schoon van ver maar ver van schoon.. ge kent dat wel. ik vond dat deze vespa beter verdiende...

Link naar reactie
ik vond de borstelstrepen niet zo mooi, er zat tamelijk wat roest onder de floorrails en de blauwe verf en sommige rubbers waren meegeschilderd. schoon van ver maar ver van schoon.. ge kent dat wel. ik vond dat deze vespa beter verdiende...

Ah, dat verklaard een hoop :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...