Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa vs Dax


Tijs

Aanbevolen berichten

Oei oei mannekes, kunnen jullie daar niet om lachen zeg? Hang de zuurpruim niet uit he zeg. Ik was gewoon wat aan 't zeveren (of mag dat hier niet misschien?)

Ik vond zo'n uitdagende foto om een beetje commentaar vragen. En commentaar, vooral als die van ne zot als ik komt, moet je toch niet serieus nemen, zeg? Kom nou.

In elk geval wou ik hier niemand kwetsen en als dat toch gebeurd is, wel dan hier mijn verontschuldigingen. Bijgelegd?

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
hebben wij eigenlijk een icoon? Zoals Papa Dax?

Maar dan liefst wel iemand die handelingsbekwaam is dan hé.

om zoals papa dax te zijn moet ge u een paar jaar niet meer wassen, uw stoma-ke onder uw Tshirt laten fladderen op meetings (zeker als er volk achter u rijd) en van de vettigheid aan uw tweewieler plakken...

is dit een duidelijk antwoord ?

vroeger hadden we als opvallend buitenbeentje "de Verlot" maar die heeft hepsie-pepsie naar eigen verwoording (epilepsie dus) en misschien heeft het daar iets mee te maken dat we hem niet meer zien, verder nen toffe gast als ge maar gene "Rocker" bent !

@ schelmke

Noord Italia : geen temperament (echte homo's)

Toscana : midden Italia dus gematigd temperament

Sicilia : vuurwerk!

en ik ben dan nog afkomstig van het meest zuidelijke punt van Sicilia en genoemd naar Giuliano Salvatore Il Maffiuso...

Link naar reactie

Ik moet eerlijk zeggen: ik heb eens met een getunede dax van een schoolvriend van mij gereden en dat was toch wel een ervaring die in de categorie 'haar omhoog in de nek' past! ik weet dat ik nu waarschijnlijk onmiddellijk als 'verrader' zal bestempeld worden door enkele van de hardcore-leden van de vcg met eventueel een complementaire lynching, maar ik moet toch zeggen dat zo dax met een 102cc, een andere carbu en een open pijp je toch een leuke ervaring bezorgt zelfs al wordt de elleboog van je jas er af gebrandt door de steekvlammen die het ding produceert (die ik trouwens wel heel cool zou vinden onder mijn vespa...)

Maar niet gevreesd er een kopen zou ik nooit doen aangezien ik er met mijn 2 meter mogelijks nog hilarischer zou uitzien dan op mijn huidige vespa: de PK50S van mijn madam (tot grote vreugde van Belfastjohn, Pocketrocket en Doc among others)

Dus bij deze: ze zijn sneller dan de meeste smallframes maar mooi zijn ze niet.

Link naar reactie

Druk leven Hannes

1 - Naar verzekeringsagent

2 - Onderdeel voor Vespatje halen

3 - Stadhuis

4 - Marina

5 - Tegen apperitief-time bij vriend iets afhalen

Het is geen scooterweer, het regent

Rene

Link naar reactie

regent het aan de kust ? toen ik vertrok was het een mooi zonnetje, nu ja het zal dan inderdaad geen vespaweer zijn , ik zal dan deze middag mijn vishengels bovenhalen en hopen dat er vanavond paling op 't bord zal verschijnen. Met verse frietjes uiteraard.

ik kijk er al naar uit.

vissers ahoy, vespisten, wees voorzichtig op de baan.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...