joachimvdr Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 hi allen, heb weer wat tijd om verder te doen aan men VBB maar specifiek over de VBB vind ik minder dan bvb over de VBA zijn deze identiek technisch gezien? misschien domme vraag maar ben liever zeker dan... thx, Joachim Link naar reactie
bas. Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 ligt er aan hoe je technise bedoel, motorgebied of op frame gebied, want er zijn wel verschillen. Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 23 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2013 vooral op motor gebied voor onderdelen, afstellingen, weetjes enzo... het frame word pas na een sezoen of twee aangepakt eerst wat van de vespa genieten. thx, joachim Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 23 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2013 is deze users manual voor de vba bvb ook bruikbaar voor de vbb of niet? http://scooterhelp.com/serial/VBA1T.manual.html thx joachim Link naar reactie
geronimooo Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Eerst waren er vna/vnb met een volledige afgeronde kont. Vna 125 cc, 3 versnellingen als ik mij niet vergis, stuur uit 2 delen, andere teller,.. Vba 150 cc, 4 versnellingen. vanaf een bepaald bouwjaar werd het model wat aangepast (de kont kreeg een plat vlak onder andere, waar de nummerplaat komt) dit is vba/vbb. vba 125 cc vbb 150 cc. Dus normaal zou nagenoeg alles tussen vba en vbb uitwisselbaar moeten zijn. (Motorisch zijn deze volgens mij ook hetzelfde op de cilinder en sproeiers na) Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 24 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2013 ok thx geronimooo Link naar reactie
bas. Geplaatst: 24 mei 2013 Delen Geplaatst: 24 mei 2013 @geronimooo , klopt Een VBB1T heeft ook een ronde kont, bij een 3t begint het pas met een ''rechte plaat'' ( kwam pas wel een 2t tegen met rechte kont) Een VNB1T heeft een 2 delig stuur en 3 versnellingen, Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.