Ga naar inhoud
Vespaforum.be

uitlaat leovinci 4Road


vespagt125

Aanbevolen berichten

Ik kreeg bij mij ook den indruk dat het weliswaar "iets" minder was,,,ik rij ook af en toe zonder diene DB-killer en ik heb nu geen noemenswaardig verlies of iets dergelijks,,,misschien ben ik het al gewoon????,,,,maar uw beschrijving van geen kanten meer optrekken,lijkt mij vrij serieus,,,,,misschien uw Lambda sonde geraakt of misschien zit er nog ergens verpakkingsmateriaal in uw pijp???,,,,,de laatste keer dat ik nog eens wat aan het "webwinkelen" was kreeg ik den indruk dat er verschil werd gemaakt aangaande motorinhoud bij diene 4road,kheb er verder geen aandacht aan besteed,maar misschien toch iets van aan?misschien ook even bij vermelden met welke type scoot je juist deze probs hebt.

CHEERS

Link naar reactie

Ah bon les,,,,,als da nen carb versie zou zijn,kan daar wel logica in zitten ;))),,,Ik vraag mij dan wel af,waarom ze daar dan niet ineens de juiste sproeier bij aanraden,eigenlijk voor mij ook den eerste keer dat ik over dit probleem hoor.,,intresting!!!

CHEERS

Link naar reactie

"normaal" zou je na plaatsen van de leovince niet meteen een andere sproeier moeten monteren maar als ik de omschrijving zie die de topic starter hier heeft getypt is de kans reël dat de sproeier te klein is, dit kan men makkelijk zien door de bougie te verwijderen.

is deze wit uitgeslagen loopt hij te arm, is hij koffie met melk bruin dan is de brandstofverhouding goed.

Link naar reactie

Heb ook een gt125, nadat ik de leovince eronder had gehangen reedt die gewoon perfect, na 5000km merk ik geen verschil! Vraagje @DAXX, ik heb al verschillende keren de db-killer eruit proberen te halen, maar dit lukt me niet, de db-killer blijft van binnen klemmen heb ik het idee! Als je de demper eraf haalt kun je die dan van de cilinder kant er verder uitduwen of tikken? Of is het een speciale handeling? Grtz

Link naar reactie

Volgens de mannen van moto5.be, zou het kunnen te maken hebben met de wol in de demper!

Omdat het een nieuwe uitlaat is zou dit wat kunnen tegen werken! ?

Dit gaat verbeteren zeggen ze!

Uitlaat zit er nu een goeie 500 km onder en soms gaat hij wel al terug naar z'n normale snelheid.

Maar het duurt wel even tegen dat ie op snelheid komt!

Net alsof er iets de motor tegen houdt.

Als ik het gas open trok met originele uitlaat dan ging ie goed vooruit.

Een andere( normaal betere) uitlaat zou net beter moeten rijden ipv slechter?

Geef uitlaat nog een paar dagen en anders vliegt hij ervan onder!

en ps: db killer krijg ik er ook niet uit.

Link naar reactie

Diene DB-killer krijgt ge eruit nadat die 2 boutjes eruit zijn en dan liefst op een koude pijp ;)))),,, 2 duimen ( of andere vingers)in dat gat steken,deze naar buiten klemmen en een beetje wrikken en trekken,,geen draaibeweging maken,daar achter zit nog een pakking,die ge goed moet bijhouden,maar soit in principe kunt ge niks kapot trekken,,,,,,enkel wanneer ge hem terug wilt monteren,zijt ge efkes bezig om hem er juist in te krijgen.

CHEERS

Link naar reactie

Diene DB-killer krijg ik er met geen enkele vingers eruit! Nu ja, moet ook niet.

Het wormwiel van m'n kilometerteller ondertussen vernieuwd en nu kan ik terug zien vanaf welke snelheid het probleem zich voordoet.

Hij trekt langzaam op tot 60km/h en dan blijft ie hangen op deze snelheid. ( gashendel volledig opentrekken heeft geen effect, zelfde resultaat als dat ik hem half weg opentrek)

Als ik dan een heel stuk aan het rijden af, schiet hij dan opeens in gang en haal ik toch een 100 km/h, wat met originele uitlaat toch 115 km/h was.

Ben aan geen kanten tevreden van de leovinci uitlaat!

Link naar reactie

ben eigenlijk zeer tevreden van mijne leovince. Heb een carb versie en enkel de bijgeleverde gewichtjes geïnstalleerd, werkt perfect. Misschien eens terug langs uwe garagist gaan.

Dien db-killer is een beetje "wriemele" zoals daxx beschrijft, ik geloof dat die buis na een tiental cm naar beneden afbuigt.

Heb er intussen al een paar gaten bijgeboord

Link naar reactie

ben eigenlijk zeer tevreden van mijne leovince. Heb een carb versie en enkel de bijgeleverde gewichtjes geïnstalleerd, werkt perfect. Misschien eens terug langs uwe garagist gaan.

Dien db-killer is een beetje "wriemele" zoals daxx beschrijft, ik geloof dat die buis na een tiental cm naar beneden afbuigt.

Heb er intussen al een paar gaten bijgeboord

Link naar reactie

Ondertussen de originele uitlaat er terug onder gemonteerd en met die rijdt ie echt super!

Met de leovinci was het echt niet te doen! Amper 60 KM/h en soms nog trager!

Nu heb ik gemerkt op de doos dat de uitlaat voor een GT 200 is en de mijne is een GT 125, kan hier het probleem aan liggen?

Link naar reactie

Nee normaal niet, de motoren zijn hetzelfde qua opbouw en een 4 takt werkt niet echt met tegendruk op de uitlaat, ikzelf heb ook een akrapovic uitlaat van een 300cc onder de mijne zitten.

Geen idee wat er mis is dan maar ik heb onlangs op een ander forum ook zoiets gelijkaardigs gelezen.

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Manne,

 

Heeft er iemand een idee of je die DB killer ( leovince 4 road laatste nieuwe ) in andere soorten kan krijgen? op moment ben ik het geluid wat beu en zou iets rustiger geluid willen !

 

En nee ik wil mijn originele uitlaat niet terug zetten ! <_<

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...