andy2 Geplaatst: 31 maart 2013 Delen Geplaatst: 31 maart 2013 Heeft er iemand hier ervaringen met de kant en klare ''tuning kits'' die sip levert? In die kit zit een carbu, cilinder+kop etc in. Lijkt me wel mooi omdat ge nie niet zelf moet gaan sukkelen om een goede combo tussen Cilinder/carb enzo te zoeken.. Is het ook nodig om een vespatronic te monteren? Mijn doel is geen circuit vespa te hebben maar een leuke sportieve wesp te hebben. Zoals sip het beschrijft : een sport tuning . Ik heb nie de bedoeling om elk beztje power eruit te halen dus bijveilen enzo is niet de bedoeling.. Het moet betrouwbaar zijn aangezien ik niet teveel tijd heb om in de zomer te prullen.. Ik ben ne bouwvakker , ik wil er zoals iedereen in de zomer van genieten. Ik heb een px125elestart van 1993 Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 april 2013 Delen Geplaatst: 1 april 2013 Vespatronic monteren is in het geval van die tuning kits niet nodig. Ik heb ongeveer deze kit ( zelf wel alles afzonderlijk gekocht, want kit samenstelling was er toen nog niet) http://www.sip-scootershop.com/en/products/tuning+kit+dr+road+177cc+_10106000 Dit alles plug and play met een 116 sproeier en mijn vnb gaat goed vooruit veel koppel. Link naar reactie
andy2 Geplaatst: 1 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2013 Oke.. Hier ben ik wat mee.. In de toekomst maar is stillekes aan gaan uitkijke voor zo'n setje.. Die vespatronic is dat gewoon een electronische ontsteking? Bij die kitjes zit nog een apart schakelsysteem.. Is da gemakkelijk te monteren? Link naar reactie
Philip1 Geplaatst: 1 april 2013 Delen Geplaatst: 1 april 2013 veel geld voor ocharme een paar Km per uur rapper te rijden met een brommerke Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 1 april 2013 Delen Geplaatst: 1 april 2013 vespatronic is een variable ontsteking die op verschillende toerentallen de gewenste onsteking geeft. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.