Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuweling


Davevang

Aanbevolen berichten

Eerst en vooral, een mooi forum!

Ik ben Dave, 32 jaar en een leek in Vespawereld.

Ik heb een tijd geleden 2 Vespa's kunnen kopen. Een gts van 2011 en eentje van 2010.

Aan beiden is wel wat werk aan...

Die van 2010 is gestolen geweest. Het contactslot is uitgeboord en er zijn geen sleutels meer van. Er ontbreken enkele kleine onderdelen zoals logo's en kleine kappen. Er staan maar 1400 km op de teller dus hopelijk kan ik er terug leven in blazen na 1,5 jaar stilstand.

De andere van 2011 heeft een ongeval meegemaakt. Met maar 1800 km is deze total loss verklaard.

Mijn bedoeling was om van twee, één te maken.

Nu twijfel ik of de total loss wel echt total loss is. Verzekeringen zullen hieraan wel verdienen dus ik ben begonnen met het uiteenvijzen... Wel griezelig want ik heb het nog nooit gedaan en heb ook geen echte kennis. Er is een deuk in de ijzeren voorkap. De carrossier zegt dat dat wel te herstellen valt. Het stuur stond scheef tov het wiel. Ik heb het stuur terug recht kunnen zetten maar toch wijkt hij nog wat uit. Natuurlijk... wanneer staat het stuur recht... 2mm kan veel verschil maken. Ik weet niet zeker of de vork geraakt is. Het stuurslot werkt nog.

Ik ga dus ten volle gebruik maken van het forum en zou graag enkele vragen stellen. Waar kan ik dit best doen?

Mijn bedoeling is kennis opdoen tijdens de reparatie's en wat projectjes op jullie forum volgen. Altijd leuk!

Ik kan nog niet rijden maar het Vespavirus heeft me al degelijk te pakken... Een uur gewoon naar een total loss kijken en hem kuisen zijn wel wat symptomen denk ik ;)

Link naar reactie

Bedankt,

De familie niet vergeten das idd soms zwaar! Maar het positieve is dat mijn dochtertje van 2,5 jaar op zeer vroege leeftijd kennis heeft gemaakt met de Vespa! Die gaat dus niet anders gewoon zijn!

Ik zal wel eens foto's posten als ik eraan bezig ben! Groetjes

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...