Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML kopen: Smeyers - Wittockx - SDN Scooters


Johan23

Aanbevolen berichten

Heb mijne nu 2 weekskes ook 125cc 4takt ne bicolor en is echt fun .

Het schakelen is in begin wel even wennen maar dat leer je snel en nu na een kleine 500kilometers merk ik ook wel dat hij vlotter schakelt .

Goede raad die ik ook op het forum gekregen heb is de eerste 1000km roderen .

Smeyers heeft er wel een paar staan maar LML heeft wel een uigebreid kleurenaanbod dus.

Heb woensdag samen met mn vriendin nog een rit gedaan van 120 km ,echt tof om samen er op uit te trekken alst mooi weer is .

Ik beleef er alleszins veel plezier aan .

Welkom op het forum zou ik zeggen ;-)

Link naar reactie
Heb mijne nu 2 weekskes ook 125cc 4takt ne bicolor en is echt fun .

Het schakelen is in begin wel even wennen maar dat leer je snel en nu na een kleine 500kilometers merk ik ook wel dat hij vlotter schakelt .

Goede raad die ik ook op het forum gekregen heb is de eerste 1000km roderen .

Smeyers heeft er wel een paar staan maar LML heeft wel een uigebreid kleurenaanbod dus.

Heb woensdag samen met mn vriendin nog een rit gedaan van 120 km ,echt tof om samen er op uit te trekken alst mooi weer is .

Ik beleef er alleszins veel plezier aan .

Welkom op het forum zou ik zeggen ;-)

Is dat nog wat comfortabel zo met 2 op een lml?

Ik weet wel dat het niet als een auto ofzo zit, maar dat ze je niet van je scooter kunnen takelen. :D

Link naar reactie

Je weet dat je op een motorfiets altijd een helm, paar handschoenen, lange broek, lange mouwen, enkelbeschermende schoenen moet dragen?

Kwestie dat je volgende week je nieuwe LML hier niet te koop gaat aanbieden...

Succes, groet, Bardi

Link naar reactie

Hey Robbie,

ik woon eerder tussen Tienen en Leuven. Ik ga op zoek naar beschermende kledij, hopelijk hebben ze ook een beetje zomerkledij want met deze temperaturen koelt het niet snel als je maar 70km/u rijdt. Enkel de schoenen lijkt me zo raar van met van die speciale schoenen te rijden op een scooterke...

Groetjes,

Johan

Link naar reactie

Ik ging met mne auto naar Wittockx,met de nadruk op ging...2x na elkaar op afspraak,vervangwagen mee "gekregen" (die trouwens degoutant smerig was) voor den dag en toch nog een uur (1e keer zelfs anderhalff!) moeten wachten vooraleer dat m klaar was...en da voor een gewoon onderhoud,niks onverwachts aan...

Als ik nen LML zou kopen zou ik die daar dan ook ni kopen.

Ik weet ook wel da nen auto gene scooter is,maar aangezien da toch van elkaar afhangt...dan liever bij iemand die ni anders doet.

Link naar reactie
Hey Robbie,

ik woon eerder tussen Tienen en Leuven. Ik ga op zoek naar beschermende kledij, hopelijk hebben ze ook een beetje zomerkledij want met deze temperaturen koelt het niet snel als je maar 70km/u rijdt. Enkel de schoenen lijkt me zo raar van met van die speciale schoenen te rijden op een scooterke...

Groetjes,

Johan

Speciale schoenen heb je niet nodig,gewoon hoge schoenen,eender wat!

Link naar reactie
Hey Robbie,

ik woon eerder tussen Tienen en Leuven. Ik ga op zoek naar beschermende kledij, hopelijk hebben ze ook een beetje zomerkledij want met deze temperaturen koelt het niet snel als je maar 70km/u rijdt. Enkel de schoenen lijkt me zo raar van met van die speciale schoenen te rijden op een scooterke...

Groetjes,

Johan

ik draag van die all stars zijn licht aan de voeten ,weet wel niet dat ze wettelijk in orde zijn maar zijn alleszins hoge schoenen

Link naar reactie
Ik ging met mne auto naar Wittockx,met de nadruk op ging...2x na elkaar op afspraak,vervangwagen mee "gekregen" (die trouwens degoutant smerig was) voor den dag en toch nog een uur (1e keer zelfs anderhalff!) moeten wachten vooraleer dat m klaar was...en da voor een gewoon onderhoud,niks onverwachts aan...

Hrb daar ook ernstige feiten meegemaakt int verleden om niet in detaill te geraken .

Was er ook is gaan zien voor nen LML en moet zeggen goede uitleg gekregen maar als ge na een week ne mail krijgt en ze pusherig beginnen te doen ja dan haak ik af da pakt bij mij niet .En dan bij smeyers uitgekomen ,inderdaad t'is er oms vrij hectish maar is nen eerlijke gast en goede info verkregen en service

Link naar reactie

was eens bij Wittockx gaan kijken omdat ik op hun site had gezien dat ze speciale prijzen hadden op stock modellen

via mail wouden ze die prijzen niet meedelen

op vrijdag de brugdag met hemelvaart, ze waren die dag open. maar en was geen verkoper aanwezig blijkbaar die iets wist ivm de lml modellen en hun prijzen

omdat ik geen zin had om een aantal keren van limburg naar aarschot te rijden vroeg ik nogmaals via mail wat de prijs was omdat ik reeds vrijdag langs geweest was maar niemand aanwezig was om mij de prijs te geven

kreeg toen als antwoord

Laatste kans !!!

2.825 euro min Stockkorting

Zijnde 2.295 euro NETTO

Met vriendelijke groeten,

sorry maar toen was mijn goesting wat over. dus ben ik bij sdn langs geweest vriendelijke ontvangen en heb me toen daar een nieuwe lml 125cc 4T besteld en nog geen moment spijt gehad dat ik hem daar gekocht had.

onlangs nog een olie lekje gehad. naar daar gereden om te kijken wanneer ze tijd zouden hebben om er eens naar te kijken.

maar ze hebben er toen onmiddelijk na gekeken om het zo snel mogelijk te kunnen oplossen.

dus mijn advies ga zeker eens bij sven en hilde bij sdn in stevoort kijken

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...