Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen


wernerkellens

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben Werner Kellens en ben van Hasselt. Ik heb altijd een motor (lees chopper) willen hebben maar daar ik woon en werk in Hasselt en niet van plan was om echt rondritten te gaan maken, is het er nooit van gekomen (heb ook geen motor rijbewijs)... Dan heb ik sinds april een tweedehands Razzo 125 gekocht om eens te proeven van het scooteren. En nu heb ik een beetje spijt :-( dat ik geen vespa of lml heb gekocht want ik heb de microbe te pakken :-) De wagen wordt alleen nog maar gebruikt als het niet anders kan.

Ik ga nu eerst beslissen of ik volgend jaar voor een rijbewijs ga gaan of niet zodat ik niet beperkt ben in cc. Het is veel geld om voor je rijbewijs te gaan en ik rij alleen maar regio Hasselt (veel binnenbanen), daarmee... (kan dan misschien het geld voor de lessen en dergelijke beter in mijn scooter steken). De razzo is een slak dus mijne volgende moet heeeeeel goed optrekken ;-)

Na deze beslissing ga ik eens testen of ik wil gaan schakelen of niet en dan ga ik pas beslissen wat ik ga kopen...

Daarmee dat ik al enkele dagen dagelijks op dit forum zit om van alles te leren en ik dacht nu van, ik zal me maar eens voorstellen...

Link naar reactie
Succes met de toekomstige aankoop van om het even wat :-) . Denk eraan dat de prijs voor het rijbewijs volgend jaar een stuk duurder zal uitkomen... ..mocht je nog twijfelen.

Ik weet het :-( maar dit jaar gaat het sowieso niet lukken dus zal voor ten vroegste volgend jaar zijn. Ik ben 35 jaar, gaat er veel veranderen, ik had opgevangen in mijn geval alleen meer verplichte uren.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...