Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kan je nog een smalframechassis nieuw kopen?


frederic009

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik vroeg me af of je nog een nieuw chassis kan kopen voor een smalframe (Primavera)?

Ik heb al gekeken op Sip, maar daar kan je enkel stukken kopen en geen compleet chassis.

Ik heb ook nog een oude cataloog liggen van rollerladen, daar staat zo een chassis in, maar op de site vind ik precies niets terug.

Ik heb namelijk een primavera die moet gerestaureerd worden en het chassis in in slechte staat (builen en blutsen).

Het zou me veel tijd uitbesparen moest ik een met een nieuw chassis kunnen beginnen.

Alvast bedankt

Link naar reactie

Ik zal eens informeren dan zijn we er meteen uit. Ik vrees dat de prijs niet van de poes zal zijn, een frame voor een px was 770 euro.

Link naar reactie

Mijn Duits is niet zo goed, dit heb ik via mail ontvangen. Het komt er op neer dat ze geen frame voor een primavera hebben.

Het kan natuurlijk zijn dat de persoon die de mails behartigd enkel kijkt in de stock die geregistreerd staat in de computer, of zo iets.

Hallo

Sorry,

das war leider eine Fehlinformation . Wir hatten mal ein paar Rahmen von der PL 170 aus Indien, diese sind aber ausverkauft und es gibt leider keinen Nachschub

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...