Pepone Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 ik gebruik de motokaarten nu reeds een jaar en tis wel degelijk de iedeale manier om ritten te maken zonder mapsource !! dikke aanrader zou ik zeggen! Link to comment
Gas geven Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Curry routes . Een route met toekomst. Link to comment
dommel Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Gebruik deze kaart ook al geruime tijd ... zeer fijne ervaring mee ! Zelfs in de buurt (10 km rondom woonplaats) weggetjes leren kennen waarvan ik 't bestaan niet wist ... Link to comment
Macvespa Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Is er een mogelijkheid om zo'n kaart eens te lenen? Of werkt dat enkel op 1 computer? Link to comment
Macvespa Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Is er een mogelijkheid om zo'n kaart eens te lenen? Of werkt dat enkel op 1 computer? Link to comment
mgent Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Is gebonden aan de serienummer van je gps, en dat dient ook een Garmin te zijn. Link to comment
Macvespa Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 dacht ik ook...nochtans: http://motoren.tekoopjes.be/onroute-motorkaart-benelux-d-a-ch-op-sd-kaart werkt wel enkel op gps dan, niet op je computer... Link to comment
flyingpig Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 ik heb nog nooit een kaart gekocht Link to comment
mgent Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 @ macvespa, werkt wel op mac en pc en op garmin gps, alleen koop die dingen niet want je bent gegarandeerd in het zak gezet. Op het nk gps forum zie je regelmatig van die toestanden opduiken dat het niet werkt, dat het problemen geeft. er zijn tal van illegale versies in omloop. En ik ken de uitgever ook, en die laten zich ook niet doen... Maar ieder doet tenslotte wat hij wil. Link to comment
co-tje Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Ik heb het programma van internet gehaald (nee kan hem nu niet meer vinden op het net) en werkt perfect. Het is inderdaad zo dat deze versie wel alleen in de Garmin werkt en niet op de pc zoals de originele versie wel doet. Gewoon een kwestie van kaartje kopiëren, deze in de Garmin en gaan. Echt een geweldig programma hoor. Nu is het zo dat ik volgende week ook naar Antwerpen kom en dan kan ik het programma wel meebrengen op een usb stikje of op de micro SD. Dus mocht iemand hem willen kopiëren...als je zorgt voor een laptop ofzo. Laat maar horen. Link to comment
Gette Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Ik heb men eigen vandaag ook maar eens een 2de hands Garmin aangeschaft. Nuvi 510 (ondertussen gepimped naar een zumo 220) en nu volop aan het experimenteren... Link to comment
RoflGts300 Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 www.gpsies.com Staan veel routes op en ge kunt ze simpel exporteren naar gps. Of ge maakt er zelf eentje aan. Link to comment
mgent Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Co-tje, je bent echt goed bezig. Illegale software aan de man brengen via dit forum. Link to comment
co-tje Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 @ mgent, daar heb je wel gelijk in, soms ben ik gewoon wat te enthousiast in het willen helpen van mensen. Ik zal het anders doen; ik breng zondag mijn garmin mee, en als mensen dat programma dan eventjes willen uitproberen mag dat van me. Ik ben namelijk gewoon erg enthousiast over dat programma. Wel ben ik het met je eens dat je eigenlijk dat programma zou moeten kopen, op die manier kunnen ze ook die programma's blijven maken. Een collega van me had het erover dat het een stuk in prijs verlaagd was inmiddels, ik weet niet of dat zo is. Maar ik vond het destijds gewoon echt teveel geld voor die paar keer dat ik het gebruik. En toen kreeg ik het ineens aangeboden... ... . Link to comment
Dekster Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Ik zoek een micro sd kaart met motorroutes voor mijn zumo maar die is nergens te koop (wel te koop is een fietskaart en gewoon een wegenkaart) Laatst nog gevraagd bij AS Adventure in Aalst en die zeggen dat deze kaart niet bestaat. Wie weet waar ik ze kan verkrijgen. Link to comment
fico luciano Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 zoek eens op via; on route kaart , via waypoint.nl ik denk dat je dat bedoelt. Mvg, Luciano Link to comment
RoflGts300 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Ik zoek een micro sd kaart met motorroutes voor mijn zumo maar die is nergens te koop (wel te koop is een fietskaart en gewoon een wegenkaart) Laatst nog gevraagd bij AS Adventure in Aalst en die zeggen dat deze kaart niet bestaat. Wie weet waar ik ze kan verkrijgen. Waypoint in Leuven. Link to comment
fico luciano Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 @rolf, naar het schijnt is de service in Waypoint NL beter dan deze in B, daarom de verwijzing nr .NL Maar het kaartje kan je via de site bestellen, toch als het dat is wat hij zoekt. Ik heb het én ik ben er zeer tevreden over. Mvg, Luciano Link to comment
RoflGts300 Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 De kaarten zijn hetzelfde. Ben zeer goed geholpen bij Waypoint Leuven. Vriendelijk correct en hebben alles gecontroleerd. Tevreden mens hier Link to comment
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.