Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn eerste kilometers :)


Wim_1979

Aanbevolen berichten

Vanmorgen plaat in de bus, vanavond m'n GTS gaan ophalen...

Vremde - Mol, met mijn vriendin ervoor in de auto, GPS op 'snelwegen vermijden'.

Even wennen, maar dat gaat snel. Gaat heel intuïtief:

Nadien hier in de buurt nog wat gebold, restaurantje gaan zoeken om te vieren :P

Bakske terug volgekapt, klaar om morgen nog eens wat verder kennis te gaan maken.

'k Zal van de week wel eens wat foto's posten.

Link naar reactie

Merci, Bardi ;)

Ik doe hier net nog een leuke ontdekking:

Ik vond de prijs al niet slecht:

3000 Euro voor een GTS 125 (07/2010) met nog geen 2500 km op de teller, met topkoffer en twee helmen.

Blijkt er ook nog een slot bij te zitten...

Zag er degelijk uit, dus ik even opzoeken op internet:

ABUS Granit Victory X-Plus 68 + 12KS 120 Black Loop

combinatie van een ketting / schijfremslot

Slotje van rond de 130 Euro :)

Ook weeral mooi meegenomen

Link naar reactie

Ga deze week nog proberen tot bij Tom Serneels in Olen te geraken:

Nieuwe helm passen:

Ik was sowieso niet van plan de jethelm van de vorige eigenaar te gebruiken, en mijn eigen helm (heel goedkoop ding, eigenlijk iets voor brommerkes) dampt keihard aan en maakt boven de 60 verschrikkelijk veel lawaai.

Ik zou graag een degelijke systeemhelm kopen: Lazer Monaco of iets in die stijl.

Lijkt me geen overbodige luxe...

Link naar reactie

Proficiat, lijkt me een zeer correcte prijs voor die kilometerstand, met koffer + 2 helmen erbij (al valt dat voordeel weg als je toch andere koopt).

Veel plezier ermee. Binnenkort wordt het echt nóg véél leuker, als 't zonneke begint te schijnen!! Ik rij heel het jaar en geniet altijd, maar vanaf dat de zon schijnt, kriebelt het gewoon harder en maak je zo vele omwegen dat je constant aan de pomp staat ;)

Link naar reactie

@ Cult: Ga ik zeker doen als de LazerMonaco me niet moest bevallen.

Ik had beloofd nog wat foto's te posten, bij deze...

Daarstraks alles eens netjes gepoetst :)

Alles gewoon origineel, zoals je ziet.

Op termijn komt er nog wel een uitlaatje onder, maar eerst even sparen voor de nieuwe helm...

img5957t.jpg

img5959w.jpg

img5964l.jpg

img5962s.jpg

Link naar reactie

Idd een origineel klein scherm...

Ik vind 'm ook wel mooi, ik zou op termijn er nog whitewallbanden en een chromen uitlaat onder wille, maar dat ga ik pas doen als de originele aan vervanging toe zijn. Ik lees dat de standaard uitlaat en banden toch vrij snel 'op' zijn.

Link naar reactie

Hey Wim,

Mijn vrouwke rijdt ook met de gts 125.Na +/- 7000 km achterband vervangen.Pirellike op gemonteerd,vele beter qua comfort.Voorband nog altijd perfekt,maar ga deze toch vervangen.Ben niet gerust in die curry banden.Misschien een Heidenau monteren of ook ne Pirelli.

Grtz,

Pascal

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...