Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Happening Aalst op zondag 17 juni 2012!


francis Meersseman

Aanbevolen berichten

Ik heb me goe geammuseerd, paar nieuwe toffe mensen leren kennen. @ Flyingpig ik bedoelde do'nt drink and drive at the same time.

Achterlicht is gereviseerd was overhit door het vele remmen, amai d'r was nogal wa fille onderweg:)

Maar da kan ook nie anders als ge met 260 vespa's aan het toeren bent. Maar inderdaad heel mooi landschap daar.

Hopelijk heeft het genoeg opgebracht:)

Grtjs

Makke

Link naar reactie

Voor ons ook eerste rit ... samen met het vrouwke ...

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLVVA_20120617_001&pid=1755314 (zie achtergrond)

Nero vloog wel redelijk veel voorbij ...

Xynia ook gezien ... naast die kleur kunde niet neffest kijken ;) maar das positief, m'n vrouwke zou er ook zo eentje willen!

Prachtige!!!! Vespa's gezien ... plezant, mooi en goed georganiseerd tochtje ... zalig zoveel volk ... vooral door de velden die slang van Vespa's die zich voortbewoog!

Zalige geur van 2-takt in de neusgaten, motor die warm werd van bij stilstaande momenten de hete 2-takt uitlaat binnen te krijgen ;)

Foto's volgen later op de dag (lees: avond)

Groeten!

Rolf & Veronique :)

Link naar reactie

Eerste en geslaagde groepsrit die ik maakte! Dag begon al zeer goed door het leuke ontvangst comité in Dendermonde (Vespa social club Waasmunster)! Aangezien ik de enige was met een 50 cc bleef de groep dan ook mijn snelheid aanhouden, wat ik eigenlijk enorm apprecieerde (zeker met de kuren van mijn wesp) Rit in Aalst was soms (zelfs voor mij) wat traag, maar hoe kan dit ook anders ;)

Wat ik eigenlijk het leukste vond aan heel de trip is, dat het echt niet uitmaakt of je een moderne Vespa hebt of eentje die al een paar jaren mee gaat, het gaat er gewoon om, om samen te genieten van de rit en tussentijds een praatje te slaan! En natuurlijk die heerlijke geur van tweetakt! Coolste wesp die ik die dag gezien heb was een roze primavera van @xynia, echt pracht machientje met pit ;)Maar er waren zovele prachtige wespen! Elke wesp heeft wel iets aparts, zeker als de eigenaars er iets 'speciaal aan toe voegen.

Op naar de volgende rit zou ik zo zeggen, C

img6665l.jpg

img6666l.jpg

img6667q.jpg

img6672e.jpg

img6674iv.jpg

img6675g.jpg

Link naar reactie

YOOWWW Gasten!!! Bedankt Nero & Makke en gans de bende om af te zakken naar Aalst! Inderdaad we waren met een pak volk!

Het was een waar succes, nooit gedacht dat patat ging zijn. Vorig jaar 80 nu boven de 220...

We zijn al bezig voor volgend jaar, meer Vespa gericht, meer drank, sponsors boden zich al aan.

1 woord GROTER. We denken al aan online inschrijving en unieke vlagjes voor deelnemers... tussenstop op groot plein, misschien verschillende vertrekuren..

Allezins kunnen we nu al zeggen dat het mooi bedrag wordt voor het gekozen goede doel.

Volg ons op facebook en blijf op de hoogte van nieuws, foto's, filmpjes http://www.facebook.com/VespaHappening like en post er maar op los!

Ik dank jullie 1000 maal voor jullie aanwezigheid en steun. Bedankt Nero voor de begeleiding, ik was diene met zwarte gts super...

Tot Volgend jaar?!

Link naar reactie
Nog een kleine update ... veel al rijdende door m'n vrouwke getrokken ... :)

7413657192_38b0ca7d05.jpg

7413656190_a7b8a8e2e9.jpg

Groeten,

Rolf

Geweldige foto's @ RoflGTS125

Maar deze wesp was echt wel best ok! Prachtig lakwerk/kleur trouwens

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...