Ga naar inhoud
Vespaforum.be

advies aankoop


pxfan

Aanbevolen berichten

Als oud PX-rijder keer ik terug naar mijn oude liefde. Ondertussen is De PX terug op de markt, afgeknepen en blijkbaar niet vrij van 'kinderziektes' door de nieuwe fabriek die ze bij Vespa moesten aanspreken, en is LML gunstig geëvolueerd qua afwerking en betrouwbaarheid. Een 4-takt 200cc lijkt me wel wat, al zou ik de geur van 2-takt én het vrolijk geknetter wel missen. Motor-remvermogen, zuinigheid, en milieunormen zouden samen met enkele verbeteringen aan de 'scoot' heel wat meer veiligheid geven. Licht, dubbel frame, betere remmen, lakwerk en chroomverbetering... enz. Ik woon net in Stekene (Waasland) en zoek een goede verdeler in de buurt. Kan iemand me helpen en graag (nog) een keer al de voor- en nadelen opsommen. motorrijbewijs heb ik, dus dat is geen probleem. Het zou gaan om een woon-werkverkeer van dagelijks 2X 40 km. Ik werk in Gent maar, na de site van De Pauw bezocht te hebben was ik gedegouteerd van het doodleuke doorverwijzen van de 'classics' naar andere herstellers die blijkbaar wél een tweetakt hart hebben.

Txs .. Jan

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...