Ga naar inhoud
Vespaforum.be

stuurslot probleem


Ignace

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag bij United Scooters een nieuw stuurslotje gaan halen en nu krijg ik het er eindelijk in.

Schroefje zit er helemaal in, sleutel kan ik omdraaien maar dan...

Ik krijg m'n sleuteltje er niet uit als het stuurslot op staat! Wat is het probleem?

Greetz Ignace

Link naar reactie

kan je het slot een paar milimeter nog draaien bij montage ? mogelijk klikt het er juist in maar staat er te veel spanning op waardoor je het sleutelcilindertje niet kan terugdraaien. misschien eens proberen met de zekeringsvijs er even terug uit te halen en de cilinder een beetje meer links te draaien?

Link naar reactie

ik kan m'n sleuteltje omdraaien, volledig (of toch bijna denk ik). Maar het sleuteltje verwijderen uit het slot lukt gewoon niet! Ligt dat aan het vet, toch niet? Als hij niet gemonteerd is kan ik de sleutek let gemak verwijderen!

dat schroefje er misschien is uitdraaien ja...

Dankjewel iedereen!

Link naar reactie
ik kan m'n sleuteltje omdraaien, volledig (of toch bijna denk ik). Maar het sleuteltje verwijderen uit het slot lukt gewoon niet! Ligt dat aan het vet, toch niet? Als hij niet gemonteerd is kan ik de sleutek let gemak verwijderen!

dat schroefje er misschien is uitdraaien ja...

Dankjewel iedereen!

dan zal die ingebouwd toch net niet genoeg doordraaien ze, haal vijsje er maar eens uit en probeer nog eens. Volgens mij gaat 't dan wel lukken

Link naar reactie
ik kan m'n sleuteltje omdraaien, volledig (of toch bijna denk ik). Maar het sleuteltje verwijderen uit het slot lukt gewoon niet! Ligt dat aan het vet, toch niet? Als hij niet gemonteerd is kan ik de sleutek let gemak verwijderen!

dat schroefje er misschien is uitdraaien ja...

Dankjewel iedereen!

dan zal die ingebouwd toch net niet genoeg doordraaien ze, haal vijsje er maar eens uit en probeer nog eens. Volgens mij gaat 't dan wel lukken

Thanks voor de tip! Zal het morgen eens proberen!

Link naar reactie

kan zijn hoor dat ik het mis heb , maar bij mijn li150 was er ook zoiets met het stuurslot en heb het geruild voor een origineel slotje en alles werkte perfect

Link naar reactie

raar... ik had al eens een slotje bij Lf gaan halen, maar dat ^paste helemaal niet. Extra ring eraan en het slot zelf was te lang.

dit slotje is even groot en ja, het zou moeten passen...

ondertussen al tweemaal eruit gehaald. Als ik hem er niet in steek, kan ik het sleuteltje eruit halen, niet gemakkelijk, maar met wat wringen lukt het... Wringen als het er eenmaal inzit helpt niet!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...