Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta LI 125, Terug van B-Streetzone


Ignace

Aanbevolen berichten

inderdaad fajes. Kreeg juist telefoon van me Pa, hij loopt al trug! :D 75 meegehaald en alles. Wel voleldig gestript ma bon, hij start al trug :) nu enkel nog de carbu uitkuisen en hij is terug rijklaar! :D

Ge kunt nie gelove hoe gelukkig dak ben nu.

voortaan gaak eerst nr m'n pa en als die geen raad weet, naar LF in rumst ze ^^

Link naar reactie

Zonder LF af te breken, want dat is ne superwinkel zeker voor mekaniek, maar er zijn er nog hoor waar je met je oldtimer kunt gaan.

Ik noem maar even: United Scooters in Beersel, Vintagecooters in Nederland (die komen zelfs je scoot halen), Maskes in Nederland, net over de grens, SDN scootershop...

Ligt er gewoon aan wat het dichtste is en het gemakkelijkst...

Link naar reactie

ge moet ni afkomen met direct te zeggen "maak het maar, maar tmag niks kosten"

ik heb het volste vertrouwen in hem...en als hij het materiaal niet heeft om eraan te werken, maakt hij het zelf :)

heeft ervaring met en restauraties achter de rug van : GS 160, Acma 125, PX, GL 150, PK 50 CC,...

Link naar reactie
ge moet ni afkomen met direct te zeggen "maak het maar, maar tmag niks kosten"

ik heb het volste vertrouwen in hem...en als hij het materiaal niet heeft om eraan te werken, maakt hij het zelf :)

heeft ervaring met en restauraties achter de rug van : GS 160, Acma 125, PX, GL 150, PK 50 CC,...

nene sowieso niet, ne vakman kost geld he ;)

en dat klinkt veel belovend, zal volgende keer bij hem misschien wel langsgaan :)

Link naar reactie
Zonder LF af te breken, want dat is ne superwinkel zeker voor mekaniek, maar er zijn er nog hoor waar je met je oldtimer kunt gaan.

Ik noem maar even: United Scooters in Beersel, Vintagecooters in Nederland (die komen zelfs je scoot halen), Maskes in Nederland, net over de grens, SDN scootershop...

... en Jan van Classicscooter in Nieuwrode

Link naar reactie
En ne keer moeite doen om't zelf te leren of te rade gaan bij uw maten binnen de scooterclub kan je ook al goed op weg helpen.

In een club zit ik voorlopig nog niet.

voorlopig ga ik ten rade bij m'n pa, die is thusi in automechanica.

Vanaf september 2012 begin ik aan een cursus tecchniek bij scooters en motorscooters. Avondschool, 2 jaar lang en dan kan ik heel m'n motor en carroserie op een professionele manier zelf onderhouden :).

Komt goed!

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...