Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hallo, nieuw hier...!


dre667

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

bij deze wil ik me vlug even voorstellen.

Mijn naam is Dries, ik ben 33j., en ik rijd nu een 10 tal jaren met de motor.

Mijn eerste was een Honda Shadow 750cc (+/- 5j.), mijn huidige motor is een Suzuki Bandit 600cc, waarvan ik zeer tevreden ben!

Het is nu zo dat ik de laatste tijd hard begin te twijfelen om de motor te verkopen, en een scooter aan te schaffen.

Ik merk dat de motor de laatste tijd gewoon meer in de garage staat dan op de baan. Mijn rit naar het werk (+/- 20km) is me net te kort om me telkens 2x om te kleden, en in de weekends wordt er gewerkt aan de renovatie van de woning ( zoals elke goeie belg zeker?!).

Ik heb niet veel ervaring met geschakelde scooters, daarom dat ik me hier aanmeld om me wat te informeren.

Mijn oog valt wat op de LML's, retro looks, mee gevorderde techniek,... maar een 125, 150, 200cc,... ik ken de verschillen niet?

Dus, alle tips zijn welkom!

Link naar reactie

...is deze vanaf 8 augustus te verkrijgen?

Ik had er al wat van gelezen, maar het was me niet echt duidelijk of die al beschikbaar was.

Zijn er eigenlijk wat technische specificaties te vinden van dit model?

( alleen jammer dat ze natuurlijk nog niet op de occasie markt zijn)

Link naar reactie

Anders de px200 2 takt van Vespa, vanaf bj 2000 uitgerust met schijfrem,elektrische starter en appart reservoir voor 2takt olie dus nimeer zelf mengen + je hebt het zalige 2takt geluid/ prestatie en makkelijk wat te kittelen met bv uitlaatje

En zijn prijselijk te vinden omdat er juist een rijbewijs voor nodig is

Link naar reactie