Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aankoop verhaal


Dolcevita.

Aanbevolen berichten

Mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Timothy en woon in Temse , na jaren iedere keer als ik er een zag staan vol verlangen te blijven staren, heb ik eindelijk de stap gezet en op zoek gegaan nr een Vespa :) Ben natuurlijk eerst bij de dealer geweest ,de LX'jes waren mooi en volgens mij een geslaagde interpretatie van de moderne Vespa ,mr toch wel prijzig, en het PX model hft toch wel mr charme.

De PX ws ook opnieuw leverbaar mr weinig kleurkeuze ,en de prijzen waren even gepeperd !:( Dan eventjes de 2 de handsmarkt afgezocht mr de hype is nu vrij groot, en ik heb PX 'en zien staan die mr 100 euro scheelden met een splinternieuwe !!

Dan ben ik op de LML gestoten op internet,eerst dacht ik "ja da's mr een kopie" mr dan uiteindelijk mede dr dit forum mr en meer over de LML gelezen, en geleerd dat dit toch gn kopie is ... .Dus gn kijken...En ja hoor! Voor 2500 euro hd ik een splinternieuwe LML 4takt mt 2 jaar garantie en kleurtjes genoeg !Dus besteld! Nu nog een weekje en half wachten en hij staat in de garage :D!

Ik hou van alternatieve techniek (ik rij dan ook dagelijks met een SAAB :D ) en de Vespa ws zo een ingenieus idee met zo'n knappe oplossingen, daarom heb ik wrs die fascinatie :) !

Wat me wel al opviel is hoeveel keer ik die LML badge al heb moeten verdedigen (en ik heb hem zelfs ng niet ):( Maar als hij door jullie aanvaard word als Vespa, zegt dat genoeg,en hoef ik me vr men keuze nt te schamen,een paar jaar terug ws de LML de vespa PX dus...

En het "waarom maak je geen motorrijbewijs , en koop je u een motor"? ben ik ook al beu gehoord ,ik heb geen behoefte aan in een lederen pak tegen 240 km/H over de E 17 te racen, met een machine die van design lijkt op een kruising ts een mier en een bidsprinkhaan.:/ To each his own.

Hopelijk ebben deze vooroordelen op termijn een beetje weg :)

Zo, een lang verhaal, thx for reading

Link naar reactie

Misschien doe ik dat ook nog wel, lijkt me inderdaad wel leuk om een 200 te kunnen kopen zonder beperkingen . Maar ik heb behalve in Thailand, ng geen ervaring op een motor dus de 125 lijkt me een goede start om te wennen en daarna zie ik wel :)

Het buitenland verhaal wist ik niet,ik stelde me zelf al een mooi zomerritje voor nr Breskens :D... Die vlieger zal jammer genoeg nt op gaan :(

Link naar reactie

Ja misschien wel, wel vrij prijzig..:/

Ik moet wel zeggen dat zo'n 125 verdomd snel gaat in het begin , in Thailand hadden we Honda airblade's ,ik weet niet wat die Thai in de fabriek met hun scooterkes doen, ma die dingen gingen er verschrikkelijk vandoor !!

Toen de teller 90 km/h aanwees gaf ik het op , het brommertje had duidelijk meer lef dan mij, en gaf ik gas minder...Was wel zalig die 4 dagen met de Honda op Ko Lanta :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...