Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gts 300 rijker zetten??


elcolonel

Aanbevolen berichten

Klopt het dat de config via de diag computer in setting 3 zou moeten staan om minder knal en plof geluiden te genereren, volgens "somebody (vespa dealer)" zou dit moeten bij plaatsen andere niet originele uitlaat? bestaat er een softconsole om deze diagconsole in printscreens om te zetten...

Of is er ergens op het net een pdf'ke te vinden waar we eens kunnen zien wat deze computerkes van de vespa dealer tonen? thx

Link naar reactie

rijker zetten om minder knal geluiden te hebben ?? zover mijn motortuning kennis rijkt(redelijk ver btw)is rijker zetten = méér knallen.

en waarom zou men dat doen als het al kan ? das toch te gek zo'n ploffende wesp ? (vond ikzelf toch met mijn GPR uitlaat)

Link naar reactie

Mijn Van Hasselt ploft niet :) Maar maakt echt zalig geluid! Iedereen wil spontaan dragracen met mij :)

Softwaresetting bestaan wel, en als dat zoals bij auto's is, dan bestaan er zo van die plug in's...

Hopelijk vindt je het!

Groetjes Tooni

Link naar reactie

Mijn Van Hasselt ploft niet :) Maar maakt echt zalig geluid! Iedereen wil spontaan dragracen met mij :)

Softwaresetting bestaan wel, en als dat zoals bij auto's is, dan bestaan er zo van die plug in's...

Hopelijk vindt je het!

Groetjes Tooni

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...