Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Handleiding Vespa GTS 250ie bj 2010


Vespa-Viking

Aanbevolen berichten

Bij afhalen van mijn nieuwe GTS250ie bj 2010 met analoog dashbord bleek dat er een handleiding bijzat van de GTS met digitaal dashbord.Tot bouwjaar 2009 werd de 250ie geleverd met digitaal.Mijn dealer zou er voor zorgen dat het juiste boekje geleverd zou worden,nu vandaag vijf maand later is dat nog niet gelukt.De invoerder van Piaggio-Vespa in Nederland kan niet helpen,zij beweren dat boekjes in Italie bij de Vespa worden geleverd,dus sta ik nu nergens.

Daarom mijn oproep:heeft iemand van jullie zo een boekje liggen,weet er eentje liggen,of weet hoe ik er alsnog kan aan geraken?

Ik kan desnoods een brief of mail naar fabriek in Italie sturen maar heb geen kontaktgegevens.Wie kan of wil mij helpen zoeken?

grt Eric

Link naar reactie

@ Martin, dat is wat hij heeft. Hij wil eentje met drie andere pagina's in ;-)

En verder, deze handleiding bestaat (nog) niet. Er is nog geen enkele 250 welke de gevraagde handleiding heeft. Heb daar al navraag voor gedaan bij tal van buitenlandse vespisten met een 2010 model. En iedereen heeft de zelfde... behalve ik.

Ik heb ze zelf gemaakt. Gewoon wat pdf's schuiven van de ene handleiding naar de andere en ze is klaar.

Link naar reactie

De reden waarom ik een korrekt boekje wil is eenvoudig,wanneer ik morgen een nieuwe auto koop met 2liter dieselmotor,dan wil ik toch ook geen handleiding voor een 1,2 benzinemotor toch? I wil het geheel (Vespa + dokumenten origineel).De hoofddealer kan niet helpen,de invoerder in Nederland weet nergens van,wat moet ik dan?

Link naar reactie

@Isabel,die workshop manuals heb ik allemaal,125-250-300 ,ik zoek het originele owners manual ofte handleiding voor GTS250 met analoog dashboard.

@Phillipe,bedankt opzoeken adres

@Marc,toch even korrigeren Marc,er werd enkele weken geleden door vespadealer (ik denk De pauw)een nieuwe donkerbruin kleurige 250 geleverd aan clublid met korrekt boekje,dus maw met boekje voor analoog scherm.

Het gewone boekje ofte gebruikershandleiding niet verwarren met "workshop book" want daar gaat het hier niet over ;-) ik ben niet op zoek naar "workshop book" want die heb ik digitaal.

Link naar reactie

@Phillipe:ik heb net een mail gestuurd naar Piaggio,ben benieuwd of ik antwoord krijg,wordt vervolgt

het adres is:

Piaggio & C. S.p.a.,Ufficio Legale e Societario, Viale Rinaldo Piaggio n. 25, 56025 Pontedera (PI) o inoltrate via email all'indirizzo privacy@piaggio.com.

Link naar reactie

@Kabé,dat klopt,vanaf bj 2010 wordt de GTS250ie enkel geleverd met analoog dashboard,das weeral een besparing voor Piaggio,moeten maar één type dashboard meer in voorraad nemen,zelfde voor 125-250-300,ook in de verkrijgbare kleuren voor de 250 werd er gesnoeid,nog enkel wit-zwart-en donkerbruin.Ook de 250ie ABS variant wordt niet meer gemaakt.

Mijn GTS250ie was de voorlaatste fabriek-af in Dragon Rosso.

Jammer,want die digitale had toch een paar extras in huis,het rare was dat zelfs de dealers niet wisten dat die wijziging er kwam.grtz Eric

Link naar reactie

Vespa-viking

Als komplete leek kan ik je wel een kopietje bezorgen van mijn boekje van een GTS 300. Het dashboard is waarschijnlijk hetzelfde, niet ?

Je laat maar iets weten he...

Bedankt om me zaterdag 'back home' te loodsen. jij toffe pee.

groetjes uit de westhoek

Philippe

Link naar reactie

@Philippe,da was graag gedaan hé,en da boekje,ik heb mail gestuurd naar Piaggio in Italia,ben benieuwd of ik reaktie krijg,daarna zie ik wel,bedankt aanbod,maar heb toch liever origineel boekje,ik blijf verder zoeken ;-) grtz Eric

Link naar reactie
  • 4 weken later...

antwoord van Piaggio Italia:ruwweg vertaald:Uw dealer heeft de mogelijkheid om het door u gevraagde boekje te bestellen,gelieve uw dealer hiervoor te kontakteren.

voila, zoals ik al heel de tijd dacht,ik heb dan ook opnieuw dealer gevraagd het nodige te doen,ik wacht af,wordt vevolgt ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...