Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta


gem

Aanbevolen berichten

Eindelijk heb ik een Lambretta!Met veel hulp van Fajes,heb ik nu een Lambretta LI150.De oorspronkelijke kleur was waarschijnlijk wit-blauw,maar is dan met de borstel in het oranje,vervolgens in het fluo groen en uiteindelijk in het wit-rood geschilderd.Ik ga hem terug in het wit-blauw zetten(zegt mijn vrouw :).Ik ga nog veel hulp kunnen gebruiken.

uSyXS.jpg

Link naar reactie

Mooien brommer. Goe gedaan van de Fajes. Ge moogt mij ook altijd bellen/mailen, maar de Fajes kent er meer van denk ik. Voor tips en boeken, altijd welkom.

Ge moet ni (altijd) naar uw vrouw luisteren. ;)

Link naar reactie

Vandaag ben ik voor de 2de maal naar de DIV te Brussel gereden om een nummerplaat.De 1ste keer deed de madam van de douane moeilijk(in het Frans).Ik heb 50jaar Frans moeten spreken en nu vertikte ik het.Vandaar de 2de keer:)Voor mij stond een vrolijke mijnheer te verkondigen dat hij een Vespa uit Indonesie geimporteerd had en dat ze daar veel goedkoper waren.Ik heb hem gevraagd of hij wist wat een curry vespa was en het antwoord was negatief.Ik heb hem de raad gegeven even te googelen en ook eens op het vespaforum te zoeken:)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...