Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GIVI GPS houder S850


Fakke

Aanbevolen berichten

Heeft iemand van jullie ervaring met deze GPS houder ?

Ik rij met een Vespa 250 GTS.

Zijn er andere of betere alternatieven ? Ik zou mijn "gewone" auto GPS op deze manier willen gebruiken ?

Dank voor alle suggesties !

Link naar reactie

je zou het forum is moeten afzoeken naar de gps houder die ze bij b-streetzone in zammel/geel maken.

zijn een pak makkelijker, worden aan de zijkant van het stuur gemonteerd en is met stroomvoorziening.

grtz

Link naar reactie

Ik heb zo'n gps houder van Givi. Ik heb ook een auto-gps " Mio 320 " en om eens sporadisch te gebruiken is dit wel een alternatief. Moest ik dit dagelijks gebruiken zou ik toch al snel overstappen op een moto-gps... lijkt me een stuk makkelijker. Tijdens de rit kun je weinig veranderingen of instellingen aanpassen. Ook gebeurt het dat het scherm van de gps het plastic raakt en daardoor tussenpunten gaat aanduiden wat ook al niet echt leuk is. Ook als je ergens stopt en je die niet wilt kwijtraken moet je iedere keer weer die houder losmaken " ook al niet zo praktisch " Het is wel allemaal degelijk en waterdicht. Maar voor mij iets teveel nadelen.

Link naar reactie

ik bevestigde mijn vorige als mijn nieuwe GPS (eerst TomTom nu Garmin) gewoon met de voorziene zuignap aan de binnenkant van mijn vesparuitje met als extra zekering een touwtje door de houder en rond de spiegels in geval de zuignap eens moest lossen maar tot hiertoe lukt het perfect Als het (lichtjes) regent trek ik er een klein plastiek diepvrieszakje over Voor gebruik bij droog weer voldoet mijn auto gps heel goed op mijn wesp

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...