Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VESPA GL 64 Project


DJ Blackdisque

Aanbevolen berichten

eindelijk nog een updatje . Ik heb niet stil gezeten al die tijd hoor .

Wat is er allemaal gebeurd ? alle onderdelen zijn gezandstraald , nagekeken , Indien nodig vervangen en natuurlijk gepoetst.

Na een hoop nieuwe stukken hebben te besteld zoals lagers , pakkingen enzo... Ben ik met de hele ijzerwinkel naar Sven getrokken waar we een 2-tal avondjes gesleuteld hebben. Ik heb veel bijgeleerd hierdoor en ben Sven ofcourse erg dankbaar !!! Zo ziet ge maar weer dat dit forum een handige ontmoetingsplaats kan zijn.

Ok back to the point. Ik heb ook een nieuwe carbu gestoken een si20/20 . Moet toch iets meer vermogen leveren . Verder de onstekingsplaat volledig nagegeken en onderdelen vervangen kabels / condensator / spoel / platinnen . En tot slot nog een beetje afgemonteerd.

De foto's kan je hier bekijken :

http://spaces.msn.com/members/DJBlackdisque/PersonalSpace.aspx?_c01_photoalbum=showdefault&_c02_owner=1&_c=photoalbum

Ps : geheel onverwacht een kennis tegengekomen die een GS 150 te koop had van 61 voor een spotprijs. Ik kon het nie laten en heb ze maar meegenomen. Foto's volgen morgen .

Greetz ju

Bericht bewerkt (13.10.2005 | 23:40)

Link naar reactie

1) Blauwe pasta vind ik nog altijd beter afdichten maar die discussie is al langer op het forum geweest denk ik.

2) de bobine is ondertussen omgedraaid het was erg laat en dan doet ge nog al eens stomme dingen en niet vergeten de eerste keer dat ik een motor uit elkaar haal en terug monteer.

Bedankt voor de positieve reacties ik zal blijven foto's posten.

Greetz ju !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...