akageras Geplaatst: 25 juni 2010 Delen Geplaatst: 25 juni 2010 Dacht 500 km roderen ? Heb me er niet aan kunnen houden maar merk (nog) niets . Heb bij mijn vorige motors de lijntjes er steeds afgereden , bij mijn vesp nog niet juist omdat ik geen krasjes wil links en rechts . Is wel ongelooflijk hoe hij zich door de bochtjes laat leiden , mede omdat zijn zwaartepunt natuurlijk zo laag licht . Topspeed is op de teller 130 , is wat mij betreft een 15 te weinig , oplossingen hiervoor ? Vond met deze snelheid de wind en stabiliteit best wel meevallen. Heb ondertussen al een schermpje besteld , had gehoord dat dit al 5km/u verschil uitmaakt . vg Domi Link naar reactie
beer Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Een vriend van mij heeft een vespa gt 200 die door Bstreetzone werd aangepast (uitlaat en malossi vario) en deze rijdt nu bijna even goed als de gts 300!!! Heb geïnformeerd wat hij voor de gts 300 kan doen. Zou ook om uitlaat en vario gaan maar kost wel rond de 600 euro. Wat betreft die 15 per uur te weinig, heb hetzelfde gevoel. Topsnelheid zou iets hoger mogen waardoor je 120 gemakkelijk kan aanhouden, temeer dat het chassis dit zeker meer dan aankan. Het optrekken zelf hoeft niet zo nodig sneller maar is altijd meegenomen. Link naar reactie
beer Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Topsnelheid bij mij is ook 130 maar kan je beïnvloeden door in iemands slipstream mee te gaan. Dit is een duidelijk bewijs dat motor over heeft maar beperkt is door uitlaat, vario, enz... Link naar reactie
Kathleen Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2010 Even een kleine update. Ondertussen dik 3 maanden verder, en het is geen 300 geworden. Bijgevolg dus ook geen titanium grijs, en geen zwarte. Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaresse van een GTS 250 ie in avio grey! Snel papieren in orde maken en dan beginnen rijden! Link naar reactie
PhilipL Geplaatst: 15 juli 2010 Delen Geplaatst: 15 juli 2010 Even een kleine update. Ondertussen dik 3 maanden verder, en het is geen 300 geworden. Bijgevolg dus ook geen titanium grijs, en geen zwarte. Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaresse van een GTS 250 ie in avio grey! Snel papieren in orde maken en dan beginnen rijden! Proficiat, je hebt er wel een tijdje over gedaan...mooie kleur trouwens...(heb ik ook :-) Link naar reactie
Kathleen Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2010 Tjah, laat ons zeggen dat het geen ondoordachte aankoop was :-) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.