olivier gl 150 Geplaatst: 27 maart 2010 Delen Geplaatst: 27 maart 2010 Mijn Vespa is er één van 1964 en als ik er een lange rit opzitten heb krijg ik hem direct moeilijk weer in gang? Anders heb ik er nooit geen problemen mee om hem te starten. Mijn bougie is ook ok. Zou het kunnen dat hij te warm krijgt? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 27 maart 2010 Delen Geplaatst: 27 maart 2010 Als je 'nooit geen' problemen hebt s 't niet best. Kun je ajb even zonder de CAPS LOCK typen? Dit wordt opgevat als schreeuwen... Hoeveel kilometer gaat je cilinder al mee? Link naar reactie
olivier gl 150 Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2010 sorry ik had het niet gezien dar dat aan stond, ik weet niet of die ooit al vervabgen is want alles is nog in vrij originele staat dank u voor je reactie Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 28 maart 2010 Delen Geplaatst: 28 maart 2010 Je zuigerringen/piston/cilinder zou er een paar 10duizenden kilometers erop hebben zitten - in dat geval is ie wel versleten ws. Maar je kunt ook denken aan je bobine, de condensator in je ontsteking, je ontstekingstijdstip... Link naar reactie
olivier gl 150 Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2010 dank u ik zal het dus best eens laten controleren Link naar reactie
olivier gl 150 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2010 ik heb alles gecheckt en ben tot resultaat gekomen dat ik denk dat het aan de bougie ligt,nl. deze krijgt het denk ik te warm en als ik dan mijn reservebougie erin steek krijg ik hem direct weer in gang, zou ik dan een koude bougie steken of ligt het aan een andere reden? Link naar reactie
pete Geplaatst: 9 april 2010 Delen Geplaatst: 9 april 2010 Kijk al eens welke bougie er normaal zou moeten inzitten. Externe bobijn kan ook de reden zijn natuurlijk. Gr pete. Link naar reactie
olivier gl 150 Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2010 dank je voor je reactie,hoe kan je te weten komen dat de externe bobijn verleten is? Link naar reactie
pete Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Makkelijkste is om eens een externe bobijn te monteren waarvan je zeker weet dat ze 100% in orde is en uitgebreid te testen. Uitmeten ed zal misschien ook wel kunnen maar daar ken ik niks van. Een nieuwe kost ca 30 euro. Gr pete. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.