Macvespa Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2010 Allen, zoals beloofd even snel gekeken. Op de air bleed staat 160, op de mixer tube staat BE3 en op de main jet kan ik het heel moeilijk aflezen, maar ik dacht toch wel 102 gelezen te hebben... Volgens de specs moet dat 116 zijn. Maar dan zou ik toch minder benzine doorlaten ipv meer?? Ik heb een te rijk mengsel dus ik moet zorgen dat ik meer lucht binnenkrijg of minder benzine, toch? Hier een foto van de luchtfilter, en de main jet... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 20 maart 2010 Delen Geplaatst: 20 maart 2010 116 is te groot en hiermee zou je nog meer benzine doorlaten, ik zou eerder eens zakken naar 100 of zelfs 98 je luchtmengselschroef 1,5 toer uitdraaien en je stationair op gevoel/geluid hierop afstellen suc6 Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 20 maart 2010 Delen Geplaatst: 20 maart 2010 nennee, niet naar 98 gaan, ik denk da joene vergeten is dat het om een PX150 gaat. maar 116 is sowieso te groot, dat stak zelfs niet in mijne 177(was 106-109, afhankelijk van welk pijpke eronder stak). 102 lijkt me best in orde. gewoon zoals joene zegt de carbu nogmaals oed afstellen, schroeven helemaal indraaien en dan 1,5 voor de luchtmengselschroef en 2,5 voor de stationair en dan wat op gehoor foefelen Link naar reactie
Macvespa Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2010 zal ik doen. vandaag de patrickrit gereen zonder problemen... misschien te veel roet in de uitlaat? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 22 maart 2010 Delen Geplaatst: 22 maart 2010 als je je sproeier gaat verkleinen zorg dan wel dat je af en toe je bougie controleert best is dat je even een nieuwe bougie plaatst, kwestie van met een schone lei te beginnen net voor je beslist om de bougie eens te controleren rijd je even volgas en legt de motor na stilstand meteen uit controleer de kleur, die zou koffie met melk moeten zijn = ideaal Link naar reactie
Bartolino Geplaatst: 22 maart 2010 Delen Geplaatst: 22 maart 2010 net voor je beslist om de bougie eens te controleren rijd je even volgas en legt de motor na stilstand meteen uit ... of volgas in 3e of 4e, koppeling indrukken en contact uit, laten uitbollen tot in de garage Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.