Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GVA keuring bij Piaggio in Oosterhout


Aanbevolen berichten

Vandaag dus de Vespa aangeboden te Oosterhout.

Wat men daar nakijkt zijn de volgende punten :

-De originaliteit van de lichten, de nummers op het chassis en op de motor, de uitlaat, carburator, remmen...

Men test daar niet of de remmen, lichten, motor enz werken, ook wordt de staat van de banden, vering en zo niet nagekeken...

De scooter wordt ook niet gewogen of zo, het is vooral een optische controle

Groet, bardi

Link naar reactie

De nummer van de motor wordt inderdaad nagekeken, bij mijn scooter is dat nog het originele, was geen probleem.

Ik DENK dat een andere nummer op de motor problemen geeft, zie anders niet in waarom dit nagekeken wordt...

Als je 100 procent zekerheid wil kan je altijd op voorhand telefoneren en dat nog eens navragen...

Link naar reactie

Niet dat het voor mij nodig is hoor, papieren in orde brengen is first thing to do...

Ik dacht gewoon aan de toekomst, moest er een motokeuring komen, kank dus best mijn origineel VNB motortje bijhoude :P

Link naar reactie
  • 2 weken later...

vraagje, moet je de motor starten? Ik heb gisteren een vastloper gehad aan 90km/h (griezelig) en ging over een week of 2 gaan, door tijdgebrek zal 'k 't wss niet in orde krijgen tegen dan..

T.

ps; wat is het telefoonnummer dat we moeten bellen om een afspraak te maken?

Link naar reactie

thqs:ik moest mn scooter niet starten, je belt best op een maandag om vervolgens een der volgende maandagen te kunnen langsgaan met je scooter...

Je belt 0031162447526 vervolgens op toets 2 en dan heb je Joel Van der Veecken aan de lijn, of je vraagt naar hem...hij staat in voor de moterfietskeuringen...

p.s. Zorg dat de chassisnr en moternr leesbaar zijn...

Succes, groet,bardi

Link naar reactie

Hoi bartolino,

voor welke vespa's is deze keuring van toepassing? Ben zelf al 5,5 maand aan het wachten op mijn valideringsprocedure. En ben stilaan de hoop aan het verliezen! Is er dan niks dat je kan doen dan wachten? Heb een vespa 125 uit 1985 uit italië ingevoerd, wat een soepke!

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...