Bartolino Geplaatst: 7 maart 2010 Delen Geplaatst: 7 maart 2010 Is er nu al iemand naar deze keuring geweest om een GVA te bekomen? Weet er iemand wat er precies gecontroleerd wordt, en hoe streng ze zijn? Link naar reactie
bardi Geplaatst: 8 maart 2010 Delen Geplaatst: 8 maart 2010 Ik ga daar naartoe op 15 maart, zal info hierover later melden... Link naar reactie
bardi Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 Vandaag dus de Vespa aangeboden te Oosterhout. Wat men daar nakijkt zijn de volgende punten : -De originaliteit van de lichten, de nummers op het chassis en op de motor, de uitlaat, carburator, remmen... Men test daar niet of de remmen, lichten, motor enz werken, ook wordt de staat van de banden, vering en zo niet nagekeken... De scooter wordt ook niet gewogen of zo, het is vooral een optische controle Groet, bardi Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 dus er wordt wel gekeken of de motor past bij het frame? maw, met een getunde vespa zulle ze u wel door hebben? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 ai Bart, nie goe dan ? ;-) Link naar reactie
bardi Geplaatst: 15 maart 2010 Delen Geplaatst: 15 maart 2010 De nummer van de motor wordt inderdaad nagekeken, bij mijn scooter is dat nog het originele, was geen probleem. Ik DENK dat een andere nummer op de motor problemen geeft, zie anders niet in waarom dit nagekeken wordt... Als je 100 procent zekerheid wil kan je altijd op voorhand telefoneren en dat nog eens navragen... Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 21 maart 2010 Delen Geplaatst: 21 maart 2010 Niet dat het voor mij nodig is hoor, papieren in orde brengen is first thing to do... Ik dacht gewoon aan de toekomst, moest er een motokeuring komen, kank dus best mijn origineel VNB motortje bijhoude Link naar reactie
thQS Geplaatst: 2 april 2010 Delen Geplaatst: 2 april 2010 vraagje, moet je de motor starten? Ik heb gisteren een vastloper gehad aan 90km/h (griezelig) en ging over een week of 2 gaan, door tijdgebrek zal 'k 't wss niet in orde krijgen tegen dan.. T. ps; wat is het telefoonnummer dat we moeten bellen om een afspraak te maken? Link naar reactie
bardi Geplaatst: 2 april 2010 Delen Geplaatst: 2 april 2010 thqs:ik moest mn scooter niet starten, je belt best op een maandag om vervolgens een der volgende maandagen te kunnen langsgaan met je scooter... Je belt 0031162447526 vervolgens op toets 2 en dan heb je Joel Van der Veecken aan de lijn, of je vraagt naar hem...hij staat in voor de moterfietskeuringen... p.s. Zorg dat de chassisnr en moternr leesbaar zijn... Succes, groet,bardi Link naar reactie
thQS Geplaatst: 2 april 2010 Delen Geplaatst: 2 april 2010 schitterend. Zouden die mannen volgende week maandag werken? Heeft iemand uit Nederland hier een idee? Groetjes Thomas Link naar reactie
Carloz Geplaatst: 2 april 2010 Delen Geplaatst: 2 april 2010 Hoi bartolino, voor welke vespa's is deze keuring van toepassing? Ben zelf al 5,5 maand aan het wachten op mijn valideringsprocedure. En ben stilaan de hoop aan het verliezen! Is er dan niks dat je kan doen dan wachten? Heb een vespa 125 uit 1985 uit italië ingevoerd, wat een soepke! Link naar reactie
Bartolino Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2010 De officiele uitleg is dat ze bij Piaggio een GVA kunnen afleveren voor motorfietsen met een Belgische homologatie. Maar wat dat inhoudt, of hoe ze dat bepalen is voor mij ook een raadsel. Vandaar de vraag. Link naar reactie
stefangt Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 heeft er nu al iemand ondertussen zijn GVA gekregen in Oosterhout?? En waar ook de KW opstaat? Ik ben al maanden bezig met de procedure om een engelse Vespa in te voeren, maar op dit moment ontbreekt de KW. Greetz Stefan Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.