Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespisti gezocht voor rondreis door Schotland


vespafun

Aanbevolen berichten

Beste vespisti.

Ik zoek enkele vespaliefhebbers om met eigen vespa een 20 daagse reis te maken door Schotland.Dit wil ik doen in de laatste week van mei en de eerste twee weken van juni 2010.Reis gaat van thuis tot Zeebrugge.Vandaar een boottocht naar Hull.Vanuit Hull een volledige rondreis door Schotland.Na deze rondreis van Hull de boot terug naar Zeebrugge en terug naar thuis.Deze reis bedraagt in totaal ongeveer 5500km .

Ik wil graag low cost reizen en slapen in B&B of dergelijke.Campings worden in Schotland afgewezen gezien de vele slaap mogelijkheden en het (mogelijk slecht)weer.

Ik wil deze reis met enkele vespaliefhebbers ondernemen.Daarom zoek ik vespisti die avontuurlijk zijn aangelegd,een goed humeur hebben en graag in alle weersomstandigheden rijden en willen genieten van de natuur.

De reis is nog niet helemaal uitgestippeld . Er kunnen nog aanpassingen gebeuren ,indien gewenst.Alles is nog bespreekbaar.

Het is niet mijn bedoeling hier winst uit te halen.Mijn bedoeling hiervan is is om elk jaar een avontuurlijke reis te maken.

Mijn vorige reis was naar de Noordkaap en bedroeg 9600km.

Je laat maar iets weten

Vriendelijke groeten

Link naar reactie
Isle of Wight staat bij ons op program .. ;-) en moet ook op 1 dag gereden worden. ciao..

das wel een makkie op een GTV250ie hé

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...