Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Scootitude !


prince.coxson

Aanbevolen berichten

@Joene : moest het je interesseren en indien nog verkrijgbaar dan wil ik voor jou nr.1 wel bestellen. Hoe die in Leuven zal geraken, dat zoeken we dan wel uit !Bart

Hey Bart, is het je eigenlijk gelukt ? Gr, Jeroen

Link naar reactie

Nr 1 is niet meer beschkibaar !

Voor Nr 2 weet ik niet

Nr 3 is nog niet beschkibaar omdat vandaag gepubliceerd in Frankrijk

De verantwoordelijke van scootitude zijn ook ingeschreven op scootentole.org (zie algemeen sectie post "Scootitude")

Het is misschien een oplossing om te kunnen vragen...vooral als jullie een samen bestellingwillen doen

Link naar reactie

Waar vind ik deze of wie wil zo lief zijn mij een kopie te kopen. Heb het magazine hier nog niet gevonden. Ben curieus, wou het eigenlijk al van beginaf, maar vond het niet en wou geen halve dag rijden tot ik er één vond. De lieve mens wordt natuurlijk onmiddelijk vergoed. Een éér voor nen scooter waar ik heel veel misérie heb meegehad, maar de jongste maanden geen steken laat vallen en steeds sneller gaat.

Was een leuke rit, volgend jaar met de Bella, al weet ik niet als je daar overal mee welkom bent. Maakt ook nogal lawaai, heb ze sinds gisteravond en nog niet naar de uitlaat gekeken (geen licht in de garage en was te euforisch).

Natuurlijk blijf ik ook rijden met het wespje.

Pieter

Link naar reactie

hier een voorsmaakje

p1100878f.jpg

Ik kon hier bij IMS 1 exemplaar op de kop tikken

IMS Leuven doet er telkens maar 2 van in en het is altijd een geode om eventueel te reserveren etc...

Ik ga me gewoon abonneren op scootitude, veel simpeler :-)

ps: ik herken ook nog Frank, Mike, Tikke

Link naar reactie

http://www.scootitude.com/?page_id=2

Abonnez-vous :

Pour cela, rien de plus simple :

- Téléchargez le formulaire d’abonnement ci-dessous

- Joignez votre règlement par chèque

- Envoyez le tout à l’adresse suivante: POP EDITIONS - 3, Allée de la Grande Terre - 78170 La Celle St Cloud

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...