Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambrettafinder opendeurdag 27/09/2009


lambrettafinder

Aanbevolen berichten

Opendeur was SUPER

Bedankt Sam en de bereidwillige mensen voor de hot-dog,het drinken en de ontvangst.Ik heb weer een paar spulletjes kunnen kopen (Quick,mag ik bena in jullie club?? :) )

De rit daarentegen was iets minder.De groep viel uiteen in verschillende delen,wat erg spijtig was.

Nog meer KAK was het feit dat die persoon met zijn SUPERMOOIE PX (helemaal modified) op een iets minder zachte manier kennismaakte met de bumper van een wagen,en het tarmac..Ik wens hem veel sterkte...(zowel fysiek als mentaal...om de Wesp weer terug te herstellen)

In ieder geval...een paar fotookes...

09rumst01.jpg

09rumst02.jpg

09rumst05.jpg

09rumst08.jpg

het ging dus over deze Vespa

Veel succes met de wederopbouw!

09rumst09.jpg

09rumst12.jpg

de rest van de foto's zal weldra verschijnen op www.vespaclubkempen.be

Link naar reactie

Bedankt voor de open deur.

De rit daarentegen zat niet echt mee. Wegkapiteins waren niet te herkennen, ook het vertrek na de stop aan het Zennegat was op zijn minst amateuristisch. Gevolg is dat de groep in drie werd gebroken... ..

Er moet eens worden afgesproken wat te doen aan een rood licht. Er zomaar doorrijden aan een afrit van een autostrade met camera's vind ik "not done" en levensgevaarlijk.

Hoop dat de vespist met schade aan een supermooie vespa het goed stelt en zijn px te herstellen valt.

Alvast een goed herstel gewenst, dit moet echt de domper op de feestvreugde zijn.

Pieter

.

Link naar reactie

Ik heb vandaag een drink en don't drive gedaan (lees ride out). En een zeer leuke dag beleefd. Bedankt Sam en entourage.

Link naar reactie

@"toch een paar serieuze scooters gezien ipv die overvloed aan plastic fantastic..."

ça plane pour moi... ..:)

Link naar reactie

Was de moeite waard en zeker en vast voor herhaling vatbaar wat mij betreft ! En een spoedig herstel aan degene die die val meemaakte. Als ik het zo lees heb ik niet al te veel meer gemist, nadat ik na de eerste stop al naar huis ging.

groetjes Felice

Link naar reactie

ik ben samen met Q ook na de eerste stop doorgereden en heb dan mijne portefeuille bij de Sam nog es leeggekapt:)

Next year...the year of the MOD-Green Hornet??:))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...