Ga naar inhoud
Vespaforum.be

helm Granturismo in combinatie met de Scala Rider


dommel

Aanbevolen berichten

Heeft iemand hiermee ervaring ?? Past het énen op het andere (monteren zonder beschadiging aan te brengen) ?

Zijn er ondertussen betere alternatieven op de markt ? Voor mij zou het enkel moeten dienen om via bluetooth te kunnen bellen, eventueel muziekske luisteren (mp3 via gsm of radio).

Link naar reactie

Het ene past op het andere. Alleen zal je moeten de truuk met de hete lepel toepassen op het schuim in de helm ter hoogte van de oren. Ik geloof dat er bij deze helm geen uitsparing zit ter hoogte van de oren. Hoewel de luidsprekertjes wel heel plat zijn, kunnen ze anders pijn gaan doen aan de oren.

Dus het helmschuim wat induwen voor je de luidsprekers plaats. (zitten op velcro)

Link naar reactie

Niet exact in de combinatie die jij voorstelt maar wel in combinatie helm Scorpion EXO-200 en Scala RiderFM.

Installatie was fluitje van een cent en met mijn helm geen enkel probleem met luidsprekers die aan je oren knellen.

Telkens als ik gebeld wordt al rijdende gelooft de beller nooit dat ik op de scooter zit. Gaat echt wonderlijk goed vind ik. Het geluid op je oren past zich overigens ook aan aan de omgevingssnelheid (lees snelheid waarmee je rijdt). Het ding is zeer eenvoudig te bedienen ook met niet al te dikke handschoenen.

En de radio is echt de max, zeker als je eens lang op je scooter zit :-)

Link naar reactie

Van die radio ben ik momenteel nie zo content! Of het ligt aan mij en moet ik da boekje nog eens goed lezen :-s

Maar Studio Brussel is heel moeilijk te vinden precies en als ik die heb is het enorm veel geruis en regelmatig veel leegtes omdat die weer zijn frequentie aan het zoeken is. Heb nog geen andere zenders geprobeerd.

Grtz Michel

Link naar reactie

hey, merci voor deze reacties ...

de truk met de hete lepel ... moet dan de binnenbekleding eruit ?? en hoe doe je dat ?? toegegeven, 'k heb de helm voorlopig nog niet aan een detailonderzoek onderworpen, enkel opgehad op mijne kop !

Zitten die luidsprekerjes trouwens helemaal binnenin (dus tegen het blote oor) of moeten die tussen de binnenbekleding en de schuim ?

Link naar reactie
Zitten die luidsprekerjes trouwens helemaal binnenin (dus tegen het blote oor) of moeten die tussen de binnenbekleding en de schuim ?

ik heb ze tussen de binnenbekleding en de schuim

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...