Ga naar inhoud
Vespaforum.be

salu


stanman

Aanbevolen berichten

Ik ben dus ook nieuw.

Als iemand nieuw is in de vespa wereld, wil hij z'n enthousiasme delen delen met anderen. Daar is een forum een goe dmiddel voor. DAt er soms al eens domme/onwetende vragen komen is begrijpelijk. Het is dan ook aan de andere forummers om 1. de vrager links te laten liggen 2. hem erop te wijzen dat die vraag al gesteld is 3. te antwoorden.

Blijkbaar komt er een nieuwe versie van dit forum. Hopelijk is die ingedeeld in rubrieken, dat kan al een groot deel van de "problemen" oplossen als je bv een newbie hoek hebt. Ik begrijp dat de anciens geen 20 keer dezelfde vraag willen beantwoorden. Anderszijds begrijp ik ook dat een nieuweling in z'n enthousiasme niet eerst rondzoekt. Er zijn ook verschillend emanieren om iemand daarop te wijzen. Saracsme/ironie is niet de beste manier.

Ik ben op ander eforums ook actief en daar doet zich hetzelfde probleme voor. Je kan niet vermijden dat nieuwelingen zich registreren en zich moeien. Dat is wat men doet op een forum.

Als ik domme vragen gesteld hebt en ambetant gedaan heb, wil ik me excuseren trouwens.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...