Ga naar inhoud
Vespaforum.be

korting nieuwe vespa


vespalovertje

Aanbevolen berichten

B-Streetzone uit Zammel (Geel) eens proberen ... gisteren m'n nieuwe GTS Super 125 afgehaald .. tot op heden zeer tevreden van service, prijszetting, vakmanschap (heeft er m'n gps zeer netjes op gemonteerd) ...

Zaakvoerder staat zelf in winkel (samen met z'n vrouwtje/vriendin) én doet zelf onderhoud e.d. ...

nen aanrader ... !!

Link naar reactie

Garmin Colorado 300 !

Die had ik al voor 't geocachen en op de fiets ... is misschien niet de meest ideale voor op de Vespa, maar hij doet z'n best ! Eerste ervaringen zijn zeker niet tegengeslagen ... !

Link naar reactie

Ik ben zeer tevreden over:

SMEYERS CHRIS GARAGE - DIESTSEBAAN 17 - 3290 SCHAFFEN

die is heel duidelijk: gaf 5% korting op catalogusprijs... soms speciale acties (is al enkele weken geleden, maar hij kreeg enkele LX-en binnen zilverkleur voor 3100€ dacht ik) ... op accessoires kan ie meer geven...

vraag wat een onderhoudsbeurt kost: +/- 35€ (1ste gratis)

B-Streetzone uit Zammel (Geel) deed heel wazig over zijn prijszetting toen ik daar ging informeren (we zullen wel zien als je beslist... afhankelijk van welke accessoires je kiest... blablabla... ik ben buitengegaan...)

vraag wat een onderhoudsbeurt kost: +/- 85€ (1ste gratis)

Link naar reactie

Proficiat, die van mij staat nog te koop, laat hem enkel hier te koop staan, net vernomen dat de GTS 125 i.E. 4 weken levertijd is (garage Hergon Herent), dan is de zomer bijna over, kga dus een zoekactie moeten ondernemen om er een te vinden, waar heb je de uwe gekocht?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...