Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Windscherm of niet op GTV ?


pkockx

Aanbevolen berichten

Ik rij nu al enkele maanden met een groot windscherm op mijn GTV. Ik ga het nu demonteren voor de zomer. Ik twijfel echter of ik mijn klein scherm zou monteren of gewoon geen scherm.

Heeft iemand ervaring en/of foto met/van GTV zonder scherm ?

Groetjes,

Patrick

Link naar reactie

Is dit nu zo een opgave om het zelf eens te doen. Neem een steeksleutel van 17 draai de twee moeren onderaan een beetje los en het scherm schuift zovan de vespa af. Draai de sleutel om en rij een toer. Je zal het verschil dan wel kunnen ervaren.

Bevalt het je niet plaats het terug. Dan kan je over ervaring zelf spreken.

Link naar reactie

Heb een GTV met klein scherm gekocht en ben vandaag van Kortrijk naar Apen gereden via de E17,gewoon ni te doen.Het kleine scherm staat er gewoon op voor de show,dat vliegt er direct af en wil zo snel mogelijk een groot zoals op onze GTS. Dus als je wil wisselen,ik ben je man! GRTZ

Link naar reactie

Hallo ,Wij zijn in het bezit van een GTV 250 Sienna ,en vinden dat alleen het orginele kleine scherm de juiste uitstraling geeft aan dit model ongeacht of dit nu veel of weinig bescherming geeft ( soms een stukje snelweg geeft toch een beetje verlichting van de winddruk met het kleine scherm,)!Helemaal zonder lijkt mij niet echt mooi, Natuurlijk ieder zijn of haar smaak , En het scheelt je bovendien de insecten afpoetsen van de tellerpartij ha,ha .Dus wij houden het maar gewoon bij het kleine model .Groeten Peter&Diana

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...