Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aankoop PX200 1988


sebastien

Aanbevolen berichten

Hi daar vespafreaks,

Ik sta op het punt een vespa px200 te kopen maar zit met een moeilijke te maken keuze: een originele px van 200 of één van de laatste px200 van 2004?

Mijn voorkeur gaat uit naar die van 88 maar via dit forum zou ik graag jullie mening even polsen...

De bedoeling is om er enkel in de zomermaanden bij goed weer naar het werk mee te rijden (20km)

Om mij ervan te vergewissen dat ik de juiste vespa koop had ik enkele vraagjes die enkel kenner kunnen beantwoorden me dunkt...

Zijn er bepaalde zaken waar ik absoluut moet rekening houden? (motor is gereviseerd-carosserie is perfect-banden zijn nieuw-...)

Is dit type vespa betrouwbaar voor dagelijks gebruik?

Kennen jullie goede adressen voor onderhoud en leuke accesoires om de vespa te personalisen?

Thanks voor jullie tips!

Grts,

Sébastien

Link naar reactie

die van 2004 heeft vooraan een schijfrem,die van 88 heeft trommelrem

Mijne is van 84 en als ik naar het werk rij,is dat 50 km heen en terug,totaal gene problemen mee,en vlot in het verkeer...

Ze zeggen dat de oudjes de beste zijn,en zeker de Arcobaleno-uitvoering...kheb nog genne nieuwe gehad,dus ik kan er ni echt op antwoorden...

Link naar reactie

Sebastien, van waar ben je ? Misschien is er een forumlid (vespakenner) die in jouw buurt woont die wel bereid is om eens mee te gaan kijken naar die scooters ? 't is maar een suggestie

Link naar reactie

Thx voor de tip, de brussel staat in omgeving van Brussel.

Ik ben gisteren gaan kijken naar die van '88 maar door mijn beperkte technische kennis geen sinecure.

Ik mocht de Vespa niet testijden en dat wekte bij mij toch een beetje argwaan...

Ze vragen voor de VESPA van '88 1650€ ->Is dit de prijs?

Voor de PX van 2004 wordt 2600€ gevraagd, die heb ik nog niet gezien maar lijkt op de foto in zeer goede staat...

Alle tips zijn welkom!

Grts,

Sebastien

Link naar reactie

Hi guys,

Ben dit weekend naar de px van 2004 gaan kijken, maar die was niet echt in goede staat...(motor draaide niet mooi, versnellingen stug, roest aan de onderkant...)

Ik denk dat ik voor die van 88 ga maar dan toch na een testrit!

update volgt

Grts,

s

Link naar reactie

Beste allen,

Thx voor jullie tips

Ik ben uiteindelijk de trotste eigenaar van een 250GTSie, k'ben dan toch maar voor de veiligheid & comfort geggaan aangezien ik mij vanaf volgende week dagelijks in de brusselse stadsjungle zal begeven!

Grts,

S

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...