Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rand beenschild en vloerbord


vespaduvel

Aanbevolen berichten

ben na winterslaap terug bezig met restauratie van mijn p125x, heb ze net in epoxykleedje gezet, maar ga nogal precies te werk en mijn probleem is volgende: de rand van beenschild en vloerbord is naar mijn goesting niet mooi genoeg meer. Ik weet dat je daar sierstrip over kan zetten en gedaan, maar wil haar echt tot laatste detail in orde dus mijn vraag: bestaat er een tang of dergelijke waar je rand terug origineel kan zetten?

groeten

Vespaduvel

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

je kan zo een tang zelf maken, (ik heb dat gedaan omdat ik volledig rond een neiuwe rand moest) maar ik betwijfel of je resultaat dan beter zal zijn als nu...

ik heb gewoon een ijzere tang genomen die je kan dichtpitsen en dicht kan laten, in de bekke aan een zijde een ovaal stukje metaal in gelast (vb een bout,) en aan het andere bekje van de tang een "ronde hoek" oplassen zodat je een boogje krijgt dat over het ovale boutstuk gaat als je dichtklamt.

als je zo verder pitst kan het misschien beterkomen , maar nogmaals theoretisch lijkt het logisch , maar praktisch is dat niet zo simpel...

grtz & succes

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...