Ar Geplaatst: 21 april 2009 Delen Geplaatst: 21 april 2009 Ik weet dat hier enige tijd geleden een lijstje stond met de aanpassingen om een LML normaal te doen rijden. Kan ze echter niet vinden met de zoekfunctie. Iemand enig idee waar dat staat? Bedankt alvast. Link naar reactie
dave Geplaatst: 21 april 2009 Delen Geplaatst: 21 april 2009 http://www.vespaforum.be/index.php?q=node/11745 Link naar reactie
gunter Geplaatst: 21 april 2009 Delen Geplaatst: 21 april 2009 @DAVE:denk niet dat dat het is wat AR bedoeld,maar wie weet;-). Nu de aanpassingen om een LML normaal te laten rijden zonder cylinder kit is: - luchtfiltertje onder je zadel verwijderen - luchtfilter carbu : niet het blauwe gaas !, maar de glaswol eronder verwijderen. blauwe gaas beetje lossnijden en de 2e laag eruitprutsen. gaas weer toelijmen. (ik heb nieuwe luchtfilter genomen) - spoeiers : 160 ipv 130 ; BE5 ipv E3 ; main jet 98 ipv 94, luchtmix-schroef : helemaal toedraaien en dan 2 draaien uit. - uitlaat Standaard Sito voor PX125. (ik heb sito+ gestoken maar dat maak wel veel meer lawaai) dit geeft zo'n 40% meer PK...de volle 7,92 PK ;-)Vooral meer koppel. Link naar reactie
dave Geplaatst: 21 april 2009 Delen Geplaatst: 21 april 2009 http://www.vespaforum.be/index.php?q=node/8912 het heeft even geduurd maar de zoekfunctie is nu 100% in orde :-) Link naar reactie
tjubix Geplaatst: 21 april 2009 Delen Geplaatst: 21 april 2009 Over het uitnemen van de luchtfilter onder het zadel: maakt dat echt een verschil denken jullie? En je bedoelt toch dat wit rond filtertje naast het tankgat? Ik heb alle aanpassingen door mijn dealer laten uitvoeren maar die witte filter steekt er nog onder... Link naar reactie
gunter Geplaatst: 21 april 2009 Delen Geplaatst: 21 april 2009 @TJUBIX:ik zou het niet weten ,ik heb die aanpassingen direct laten doen toen de LML nog nieuw was. Maar ik zou zeggen haal het er uit ,baat het niet dan schaadt het niet ;-) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.