Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Het verschil tussen het humeur van een auto-chauffeur en een Vespist


Noeggie

Aanbevolen berichten

Gisteren met mijn fonkelnieuwe S naar huis aan't rijden, een beetje voorzichtig want het had net geregend en ik wou niet onderuit gaan, maar toch vlot mee met het verkeer. En zoals ik hier overal lees op het forum, was ik een beetje links van het midden van het baanvak aan't rijden, kwestie van mijn plaats op te eisen op de baan. Is er daar toch geen trienemie die het nodig vindt om mij voorbij te steken, ten eerste op een plaats waar er een volle lijn staat en ten tweede vlak voor een bocht. Heb me met moeite recht kunnen houden want ze reed mij zo ongeveer de goot in met haar manoeuvre.

Wel stom van haar dat ze niet doorhad dat er 20m verder een rood licht was waar ik haar terug voorbij ben gestoken, voor haar ben gaan rijden en tot ik moest afslagen de hele tijd 30km/u heb gereden. Toen ik thuis was en zij vol colère voorbij reed, heb ik nog eens vriendelijk gezwaaid. Ik heb een middenvinger teruggekregen :o)

Link naar reactie

ja heel slim hoor om een opgefokte trut nog meer op te fokken...Dat is ook verkeersagressie hé.

Je komt dat zo vaak tegen, zelfs met de auto. Als je 80 bent aan het rijden op een baan van 70, dan zijn er nog randdebielen die persé voorbij moeten.

Gewoon niks van aantrekken en erop voorbereid zijn.

Link naar reactie

'k zou net hetzelfde gedaan hebben ... met auto doek da ook ... vanaf ze in m'n gat hangen als ik al over de max snelheid ga ... dan gaat m'n tellerke exact op de toegelaten snelheid staan ... ze moeten maar is leren afstand te houden.

('t is niet echt correct...moja ... 't is ier toch een apenland ;) )

Link naar reactie

:D zalig

ik begrijp dat ook wel hoor, ik voel toch ook vaak een mateloze agressie opkomen als ik bijna van de baan gereden wordt.

Ik ga ne keer nadenken over een vespa-optie: In pimp my ride hebbe ze ooit eens een vw- T1 gerestaureerd. Daar hebben ze vanachter langs de zijkant een bordje op gemonteerd dat je met een druk op een knop kan laten uitschuiven en daar stond dan in koeien van letters op: CHILL!

Das denkik een goei manier om om te gaan met 'poependaawers' en gehaaste teven.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...