Eddy Jacobs Geplaatst: 14 oktober 2009 Delen Geplaatst: 14 oktober 2009 @ frutsab : Nog niks echt beslist, maar we zijn er toch allebei mee bezig... De expert is gisteren geweest om naar het "wrak" te kijken en we hopen dat het financiële gedeelte nog deze week kan geregeld worden. We hebben ook al wat info verzameld omtrent de GTS 250 ABS en de GTS 300 (spijtig genoeg zonder ABS)... Als we terug een Vespa aankopen zal het één van beide zijn. De GTS 250 ABS (waarvan de productie blijkbaar stopt in november - geen ABS meer op geen enkel model !) spreekt me wel aan en dan voornamelijk voor zijn ABS, maar de GTS 300 super spreekt me dan weer meer aan ivm het vermogen. We houden jullie op de hoogte... Groeten, Eddy Link naar reactie
chrideto Geplaatst: 16 oktober 2009 Delen Geplaatst: 16 oktober 2009 Hallo eddy en heidi, Misschien om even bij stil te staan en je gecrashte wesp niet direct van de hand te doen? Wat ze ervoor geven is miniem en wat je er voor zo kunnen krijgen daar zo je nog van verschieten. groetjes en hopen jullie snel terug te zien !! Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 17 oktober 2009 Delen Geplaatst: 17 oktober 2009 Maar Eddy, is de oude wesp niet gewoon te herstellen ? Stuurkapje met stuur, beenschild en voorkap en eventueel nieuwe radjes... Alles is mogelijk denks, alhoewel ik ook wel denk dat je met een schone lei verder wil ! Altans veel succes ermee, waar ik nog steeds blij om ben is het feit dat jullie niets is overkomen! Mvg Felice Link naar reactie
Eddy Jacobs Geplaatst: 17 oktober 2009 Delen Geplaatst: 17 oktober 2009 Hey Felice, De schade is toch iets groter dan dat, vrees ik... De kans dat hij "perte totale" verklaard wordt is heel reeel (we wachten nog op uitspraak van de expert). Dus... - In geval van "perte totale" is het simpel. Geld incasseren en dan zien we wel verder. - In geval van geen "perte totale", kunnen we hem inderdaad laten herstellen. De herstelling houdt een volledig nieuw chassis in. M.a.w. volledig strippen van de Vespa, nieuw chassis spuiten en alles terug opbouwen... En dan maar hopen dat alles werkt zoals het hoort ! Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo happig op... - Er is nog een andere opties. Namelijk geld incasseren van de verzekering en het wrak zelf verkopen. Alles hangt dus af van wat de verzekering beslist. Nog even geduld dus... PS : wat zijn trouwens "radjes" ? Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 17 oktober 2009 Delen Geplaatst: 17 oktober 2009 Wel beu, het is Vespa weer...momenteel toch. Ik ga sebiet wat frisse lucht opdoen, want de cursus tropische geneeskunde is iets meer dan verwacht. Ga me omkleden en de wesp nog eens testen. En later op de middag wat blokken. gtz Pieter Link naar reactie
Eddy Jacobs Geplaatst: 17 oktober 2009 Delen Geplaatst: 17 oktober 2009 @ Pieter : gelukzak ! Althans wat het wesp-rijden betreft :-). Is die cursus tropische geneeskunde vrijwillig of opgelegd ? Met examen ? Link naar reactie
KaBé Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 @Eddy en Heidi Jammer dat jullie mooie Vespa waarschijnlijk totaal-verlies is. Maar zoals hier eerder al gezegd ... het materiële is vervangbaar. Gelukkig zijn jullie zonder ernstige letsels gebleven! Hopelijk zijn jullie snel terug 'on the road' zodat we jullie prachtige reportages terug kunnen lezen. Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 21 oktober 2009 Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 @Eddy en Heidi, Cursus is opgelegd, ben al zo een tien keer naar Afrika geweest, dus het werd tijd...wel met examens, pfff... Ben die namiddag hopeloos verkeerd gereden en ipv in Mechelen aan te komen, zat ik in Meise :-). Heb gehoord via de bronnen dat je voet nog niet super is, verzorg je maar dat ik je zie op de meeting in februari. Gtz en alle succes met de nieuwe scoot. Als je van een paard valt, moet je er meteen weer op ! Hopelijk gaat de administratie vlot. Gtz en beterschap Pieter P.S. ik weet dat je aan het twijfelen bent, maar...in geval van twijfel, niet twijfelen ;-) Jullie hadden ongetwijfeld heel veel plezier aan het vesparijden, dus... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.