Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Scherpenheuvel rit.


Vespa Club Kempen

Aanbevolen berichten

Op zondag 7 juni doen we een “open” organisatie en dit zal de rit Scherpenheuvelrit worden.

We vertrekken aan het clublokaal Het Podium op de Markt te Geel stipt om 12.00 uur, verzamelen vanaf 11.00 en gaan richting Scherpenheuvel waar de Vespa’s en de bestuurders zullen worden gezegend door de pastoor.

Aankomst terug in Geel.

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Vespa Club Kempen

Lokatie: Cafè Het Podium op de Markt te Geel. Vertrek uur volgt.

post-3413-13769184706362.jpg

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Er is een stuk parking afgesloten om samen te komen in Geel op de Markt aan café Het Podium...Dus hopelijk redelijk wat volk!

Idd,juist bevestiging gehad van de voorzitter..het is dus ENKEL Scherpenheuvel waar we naartoerijden..Postel is geschrapt...kwestie dat we toch op een redelijk uur terug in Geel zijn..

Link naar reactie

Hebben jullie er aan gedacht dat het die dag verplichte verkiezingen zijn:-(.Als je maar kan gaan stemmen vanaf 8uur en dan nog zeker wil zijn dat je niet moet bijzitten ga je maar ten vroegste om 8.30uur + dan nog wacht tijd zal het niet gemakkelijk zijn om om 12uur in Geel te zijn.

Maar ik ga mijn best doen maar denk dat ik dan direct naar scherpenheuvel kom

Link naar reactie

daar hebben we idd aan gedacht..we wilden eerst de rit helemaal uitstellen,maar we laten de politiek ons geen parten spelen ;)

Meer dan welkom Gunter!!!

Link naar reactie

10.30u, aan het ASoil tankstation aan de Vaart (kant van oa de Gamma, Manhattan, etc...)

Best even het topic checken op onze site voor last-minute wijzigingen enzo: http://www.vespaclubleuven.be/forum/index.php?topic=65

Maar normaal vertrekken we daar, en pikken we nog iemand op in Aarschot (op de markt waarschijnlijk), moet wel lukken om er dan voor 12u te raken!

Link naar reactie

Waarschijnlijk een beetje te laat maar: kan er niet iets later gestart worden gezien de verkiezingen die dag?

Binnen VCL blijkt het al niet zo evident te zijn om kandidaten te vinden die zich op tijd kunnen vrijmaken (en naargelang de opkomst aan de stemkantoren heb je ook geen garantie dat je wel op tijd klaar gaat zijn) dus ik denk dat dat bij andere clubs en vespisten ook wel zo zal zijn?

Ik hoop dat de opkomst aan de stemhokjes wat meevalt vroeg op de ochtend en dat ik er dus bij kan zijn!!!

Link naar reactie

Ik ga uiteindelijk geen tijd hebben, sorry mannen.

Voor diegenen die wouden meerijden: check ons forum om te kijken of er wel iemand kan gaan (gaat heel last-minute zijn vrees ik) voor dat je daar een uur staat te wachten ofzo :D

Groeten

Benny

Vespa Club Leuven

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...