Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halfvastenfoor Gent


fooraapje

Aanbevolen berichten

Jaja, na een jaartje is het weer zover in Gent. De Halfvastenfoor heeft weer zijn tenten (kramen en molens) opgeslaan op het Sint-Pietersplein in gent. Van Zaterdag 14 maart zijn we weer alle dagen open tot en met zondag 5 april. En dit jaar doen we weer voor alle Vesparijders een promotie. Als jullie het codewoordje "VESPA" zeggen, krijgen er jullie weer extra loodjes bij en natuurlijk staat den drank ook klaar (Chocomelk, Fristi, Vedett, Jupiler, Cola, Cola-Light, Ice-Tea, Chateau Migraine, ... ) en natuurlijk de overheerlijke olliebollen.

Dus al die ons willen komen sponsoren, hou jullie vooral niet in hé

Wij staan zoals gewoonlijk weer met ons schietkraam "Tir Las Vegas" in de middengang rechtover de Cake-Walk en schuinover de Autoscooter.

En aan de vrouwen zou ik willen vragen om een diepe decolté te dragen en een kort rokje of lage heupbroek!!! Als jullie dan staan te schieten heb ik een mooi zicht en mijn collega rechtovermij ook

Grtz het Foorhuishouden

Evenement: Andere

Georganiseerd door: de foor

Lokatie: Gent

post-1-13769184739954.jpg

Link naar reactie

nog maar weinig diepe decoltés en korte rokjes of lage heupbroeken daar in Gent?

Leve Leuven Kermis ;-)

(maar ik ga toch eens proberen af te komen)

Link naar reactie

Donderdag hebben we weer iets meegemaakt!!!

Er was weeral eens controle van de inspectie op nepartikelen, maar aangezien er bijna niemand open was door het slechte weer toen, waren ze waarschijnlijk zo gefrustreerd omdat ze nog niemand kunnen pakken hebben, dat ze maar het belachelijkste eerst in beslag konden nemen wat ze maar konden vinden! En dat was natuurlijk bij mij!!! Ze hadden TREKBOMMETJES en SMIJTBOMMETJES zien staan en dat was volgens hen ILEGAAL VUURWERK!!!!!!!!

Ik was er toevallig niet, maar het was mijn Pa die in het kraam stond, diene dacht dat er ergens een verborgen camera stond en schoot in de lach! Maar de 3 heren konden er niet mee lachen en hebben alles in beslag genomen en een PV opgemaakt!!! Ik had die inspecteur nog aan de telefoon gehad en ik vroeg waarom ze bij ons kwamen en niet bij de leveranciers waar wij die al meer dan 30jaar kunnen kopen op factuur! Als die het mogen verkopen aan ons, dan mag het toch zei ik. Maar neen, altijd eerst de kleine man kraken. Ik moet mijn wetten kennen zei hij en hij was niet tot reden vatbaar. Toen ik zei dat die wetten om de 2 dagen veranderden, was het hek helemaal van de dam!!! Ze zijn binnen in het kraam gekomen en hebben alles gecontroleerd en alle trek en smijtbommetjes meegenomen!!!

Nu zal ik waarschijnlijk bestraft worden op bezit van ilegaal vuurwerk!!! En als ik dan een strafblad krijg, kan ik mij dan eindelijk lid maken bij de HELS ANGELS hahahahahahahaha

De laatste jaren is het echt erg met die controles, alles wat goed werkt bij ons, wordt verboden!

Die mannen hebben daar een uur gestaan en natuurlijk met de combi voor het kraam!

Aan iederaan die ik het vertel, geloven het niet en schieten in de lach, 'tis te zot voor woorden zeggen ze allemaal haha

Ik hoop echt dat ik voor de rechter mag komen, dan kan ik mijn gedacht eens zeggen hoe belachelijk dit wel is.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...