Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Construtie Bodemplaat


Paulzooi

Aanbevolen berichten

Beste,

Eindelijk staat mijn Acma 56 in de lak dus ik ben begonnen aan de kabels.

Ik kom erachter dat er nog 1 oude versnelling kabel inzit die ik er niet uit krijg. Heeft er iemand toevallig wat tips? Is dat een hele speciale koker voor de versnellingkabels, dat lijkt wel op de foto's van de vespa van Vespappa.

IMG_0032.jpg

Iemand tips?

Bedankt.

Link naar reactie

gooi die buis eruit en maak gewoon achteraan waar ze moeten uitkomen,dus onderaan gewoon een gat.

Dit is bij een sprint of gl ook zo.

Dus weg met die buis.

gr nico

Link naar reactie
Beste,

Eindelijk staat mijn Acma 56 in de lak dus ik ben begonnen aan de kabels.

Ik kom erachter dat er nog 1 oude versnelling kabel inzit die ik er niet uit krijg. Heeft er iemand toevallig wat tips? Is dat een hele speciale koker voor de versnellingkabels, dat lijkt wel op de foto's van de vespa van Vespappa.

http://i478.photobucket.com/albums/rr145/Vespappa/IMG_0032.jpg

Iemand tips?

Bedankt.

He Paul, ik zou hem eruit probereen te trekken met wat power. Indien dit niet lukt kun je ook een stuk CV leiding gebruiken dit heb ik ook gedaan omdat een gedeelte weggerot was. Dan flex je het oude gedeelte er gewoon uit.

Good Luck

Vespappa

Link naar reactie

Bedankt voor de tips.

Ik heb alleen de nieuwe bodemplaat er al onder zitten, dus een nieuw gat boren lijkt me het beste.

Anders zie ik ook geen oplossing. Ik heb al met een ijzerdraad geprobeerd te duwen, maar dat lukt niet. Alleen hoe ga ik dat dan oplossen met de versnellings kabels?

Zie foto, links zie je de kabels eruit komen.

736393cd77.jpg

Link naar reactie

dat buisje dat uitkomt onder het stuur zal je zeker moeten laten zitten hé.

of zit het knelpunt in het gedeelte dat omhoog gaat?

Vgr nico

ps als je uw buis doorslijpt,maak dat je dan op voorhand al een trekkabel erin steekt

uitkomende aan het gat dat je maakte onderaan en bovenaan onder het stuur.

Anders zal het het moeilijk karwei worden in uw geval als de buis weg is bij zo'n type.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...