jamespels Geplaatst: 10 februari 2009 Delen Geplaatst: 10 februari 2009 Ik heb een PX 125 2007 met een sito+ , deze is wat luider en kwa prestaties heb ik gemengde gevoelens. Denk er nu aan om er een grotere cilinder op te zetten (bij voorkeur pinasco 177) en een originele uilaat zonder catalysator, gaat dit een prestatiewinst geven? Wil vooral dat hij wat soepeler is / meer koppel heeft... Of is deze combinatie af te raden? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 10 februari 2009 Delen Geplaatst: 10 februari 2009 als je een pinasco gaat gebruiken heb je wel meer aan te passen dan alleen je uitlaat. Link naar reactie
vespaantje Geplaatst: 13 februari 2009 Delen Geplaatst: 13 februari 2009 heb ook een px 125 maar wel oud model en ik heb de cilinder vervangen door een 180cc dr Mijn voorkeur ging uit naar een polini cilinder omdat ik daar in vorige 2takt projecten altijd goed heb mee gevaren. maar deze werd mijn te sterkste afgeraden wegens te moeilijk om goed te kunnen afregelen dus zit ik met een meschien mindere (kweet nie want mijn wespje zoemt ook lekker)dr cilindertje en heb daar eigenlijk heel weinig van te klagen . Link naar reactie
jamespels Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2009 Ja dat is dus wat ik wil , wat meer koppel en toch het typische vespa-geluid(dus originele uitlaat). Is de DR misscien beter als de pinasco indien ik de rest orgineel laat? @Vespaaantje: Is er veel prestatie/koppelwinst tov de originele setup? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 14 februari 2009 Delen Geplaatst: 14 februari 2009 Is de DR misschien beter als de pinasco indien ik de rest orgineel laat? misschien heb je hier wat aan ? http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=95731 tip: gebruik af en toe eens de zoekfunctie hierboven, kan verhelderend zijn ;-) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.