Ga naar inhoud
Vespaforum.be

3 koningenrit, niet voor pussy's


cutdowner

Aanbevolen berichten

nadat ik vrijdag, voor de zoveelste keer,mijn vrouw had afgeslagen omdat ze weer geen goesting had,liet ik ze voor dood achter op de koude keukenvloer en zocht een manier om mijn overvloedige energie, na een saaie werkweek, te verbruiken .even de scooter in gang duwen en hup naar Ranst voor het rondritje op den buiten.Onderweg naar daar kwam ik mijn oude drinkbroeders tegen en dit moest eerst nog even gevierd worden met een lekker sappig frietje dat naar binnen gleed zonder mijn vals gebit te gebruiken, We dankten de lokale frituurbazin, gluurden nog eens in haar décolté,en reden naar het kot van de vetfrakken.Geen vrouwen te zien daar , dan maar de scooter van kristoflimited tunen, inschrijven en vertrekken, -10°C is een aangename temperatuur voor een rondritje op onverharde bosweggetjes, de maan ziet er uit als de zon, uw hartslag volgt het ritme van uw moteur, ieder moment kan je op je zak gaan en je zweet als een os, helemaal niet koud dus. We bereikten al snel de eerste controlepost waar de jenever klaar stond, das lastig want drinken en rijden dat doe je gewoon niet heb ik is ergens gelezen in "goedele" die keer dat al die pussy's erin stonden, anders koop ik die onzin niet.Door de extreme koude en de superdroge omgevingslucht in combinatie met opwaaiend strooizout zag mijn keel al zo wit als de zoutvlaktes in Bolivië, Toen ik mijn bevroren mond wou opentrekken om NEEN te zeggen kwam er een piepend geluid uit dat als JA geïnterpreteerd werd, en we waren weer vertrokken, jenever in de linkerhand en in de rechterhand en t ging vlot binnen.Nog een stategische bandenwissel gedaan en terug vertrekken naar de volgende stop, Een bruine zuipkroeg met alleen venten aan den toog met schuim op hun bakkes van de slecht getapte pinten. Het rookverbod was hier nog niet van kracht dus het duurde even voor ik de toog had gevonden waar weliswaar de lokale schone achter stond.

vervolg volgt...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...