cutdowner Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 een ritje van 70 km onverhard met de nodige jeneverkraampjes onderweg. slijk, diepe plassen, bergen en dalen, nog nooit is er een scooter aan de finisch geraakt maar dit jaar gaan we ervoor. Er is reeds een bakske jupiler op gewed ! dat ter plekke geledigd zal worden . Camperen achteraf is mogelijk en aangewezen. Haal uw toppenbanden maar boven,monteer exta verstralers, verhoog de luchtaanzuig van uw carburatiesysteem tot boven 1 meter,doe dit ook voor uw uitlaatgassen , trek een extra berevel aan en verlaag u denkvermogen tot het niveau van uw primitieve overlevingsinstinkten ,veldrijden is er niks tegen Mijnen scooter staat klaar, wie rijdt mee ? Evenement: Andere Georganiseerd door: vetfrakken Lokatie: buiten http://www.vetfrakken.be Link to comment
Gette Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 Ik heb wel zin, maar tegen dan gaan men rat nog niet klaar zijn vrees ik Link to comment
BartPK Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 woow lijkt mij supervet, maar zoiets doe je toch enkel als je minstens 5 vespa's hebt staan waarvan 1 in bedenkelijke staat? Link to comment
Joene Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 woow lijkt mij supervet, maar zoiets doe je toch enkel als je minstens 5 vespa's hebt staan waarvan 1 in bedenkelijke staat? zo dacht ik het ook ;-) Link to comment
Ex-scooterboy Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 En is dat ritje volledig legaal offroad? En mogen er ook 660cc scooters mee met grote wielen ;.) Mijne propere scoot wil ik daar niet doorhalen, maar als ge daar toevallig een gps-bestandje of roadboekske van hebt ben ik zeer geinterresseerd. Link to comment
larscobbaut Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 doet die het of doet die het niet? Link to comment
stanman Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 ik pas, ik wens u veel geluk een een goede rit Link to comment
voeze Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 Heb al ne keer of 10 mee gereden met verschillende motos en zijspannen nog nooit mene scooter ge moet alleen goed licht hebben en liefst grove banden en nie alleen rijden en goe kunne douwen der zen zelf al brommers die mee gedaan hebben en uit gereden tis echt fun en aan te raden en alles hangt vant weer af ofwel schuiven gelak ne zot of verzuipen gelak nen duikboot maar nie voor pussy (s succes aan iedereen voeze Link to comment
Ex-scooterboy Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 ah we hebben het hier over het ritje van de vetfrakken, ik dacht dat cutdowner zelf iets ineen gestoken had. Link to comment
Mahieu Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 http://www.vetfrakken.be/content/3k.htm mvg.Luc Link to comment
Cult Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 ah we hebben het hier over het ritje van de vetfrakken, ik dacht dat cutdowner zelf iets ineen gestoken had. dacht ik ook..is dus blijkbaar niet het geval... Link to comment
bluevespa Posted December 9, 2008 Share Posted December 9, 2008 Khem der wel goesting in eigenlijk, door het slijk crossen. Niemand nen donorscooter te veel?? Link to comment
N!Ce Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Cutdowner kan u steeds voor een 'zacht vriendenprijsje' een leuk modelletje verkopen... hij heeft een reputatie hoog te houden ;o)) PS gaat Lance ook mee? N Link to comment
BartPK Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 amaj, ik heb net de foto's bekeken. Petje af voor degenen die hieraan deelnemen met de vespa! Hoewel ik denk dat de vespa misschien wel beter bestand is tegen zulke weersomstandigheden? damned zeg, had ik maar veel poen Link to comment
Speedracer Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Dat ziet er al meer mijn soort rondritje uit! Is dat een race of gewoon rondrijden? Link to comment
Joene Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 ik niet! jeanke alé Jeanke, das toch echt iets voor uwe vba/T5 ratscooter ? zou da ook niet iets zijn voor GLRODE ? Link to comment
blen Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Joene nen TS zou der ook niet misstaan hoor. Link to comment
Joene Posted December 10, 2008 Share Posted December 10, 2008 Joene nen TS zou der ook niet misstaan hoor. daar vind ik haar net iets te proper voor (misschien binnen enkele jaren ?) Link to comment
renoretro Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 jammer dat ik geen crossvespa heb... Link to comment
KristofLimited Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Ha ik doe mee, ben volop het frame van men scoot aan het simoniseren, zo krijg ik de modder er achteraf beter af. En yep, het is een race. Link to comment
Christiaan Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Ai, ik ben bang dat ik me geroepen voel... Link to comment
KristofLimited Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Iemand het mail adres van Rob(bert)? die zal misschien ook graag ploegen, Link to comment
Christiaan Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Rob 7 ?? Volgens mij is die niet zo digitaal. Link to comment
geertvespa Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 die bikers gaan ni weten wat ze meemaken Link to comment
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.