Ga naar inhoud
Vespaforum.be

A-style sticker


Joene

Aanbevolen berichten

Weet er hier iemand waar ik deze A-style stickers zou kunnen vinden (liefst ergens in België). Ik heb nl. al contact opgenomen met hen via hun officiële site http://www.astyle.it/ maar daar komt geen reactie van :-(

Thx, Jeroen

astylexu2.gif

Toffe helmen hebben ze ook:

astylehelmetkl9.gif

Link naar reactie

@ vespresso: bedankt voor de tip! heb met Zipper gebeld, zij moesten mij doorverwijzen naar www.italianfashion.be. deze laatste doet geen A-style meer :-( en kan mij dus ook niet verder helpen.

iemand nog andere suggesties ?

Link naar reactie
@ joene - pas op want op die sticker staat een drukfout - het welbekende trema ofte "¨"-teken staat normaal toch bovenaan een letter en niet schuin links ervan

grts frutsab

gij hebt het precies nog nie goed bekeken of begrepen ?

ga eens wat achteruit zitten en denk eens aan 2 geliefden die ... woef-woef ;-)

hebdem?

Link naar reactie

twa e graptje é pol ;)

nu herken ik de afbeelding meer dan duidelijk

maar euh ... 2 geliefden die woef-woef doen - kan je daar geen problemen mee krijgen wanneer je bijvoorbeeld door een "zone 30" rijdt en de juf met haar klas net de straat oversteekt ?

grts frutsab

Link naar reactie
maar euh ... 2 geliefden die woef-woef doen - kan je daar geen problemen mee krijgen wanneer je bijvoorbeeld door een "zone 30" rijdt en de juf met haar klas net de straat oversteekt ?

grts frutsab

dan zal ik die juf eens héél diep in haar ogen kijken en de klas zal mij wel begrijpen ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...