Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gekocht bij SIP Scootershop...


El Toro Rosso

Aanbevolen berichten

Bestekes,

Ik heb eergisteren (8/10/2008) iets besteld bij SIP. Kort nadien kreeg ik een mail, met daarin de uitleg en ook dat ik mijn order kon raadplegen in de "My Packages section". Maar bij "Users Area" staat niets van packages-tabblad. Is het normaal dat ik nog geen verdere mail gekregen heb, en ook dat ik de order status niet kan bezien? Of waar zien jullie dat?

Alvast bedankt voor de info en de moeite

El Toro

Link naar reactie

Normaal ontvang je onmiddelijk per e-mail een bevestiging van jouw bestelling, net zoals je een e-mail ontvangt van zodra men begonnen is met inpakken en wanneer je bestelling klaar is voor verzending. De 'My Packages section' is denk ik te vinden onder 'My parcels' (zie SIP PaketVerfolgung). Ik heb het zelf nooit geprobeerd omdat je via de mails op de hoogte wordt gehouden maar ik denk dat je daar pas informatie kan lezen eens het pakje bij de expediteur zit (DHL of een andere).

Ik heb vanmorgen besteld en kreeg intussen de drie mails maar onder My parcels staat enkel te lezen dat er nog iets is verstuurd. Dat zal denk ik pas maandag zijn ...

Misschien kan je via de online customerservice (link op jouw bevestigingsmail)eens uitleg vragen.

Groeten,

Diepken

Link naar reactie

Ik heb net reactie gekregen. Het zit zo, mijn luchtfilter dat mee in de bestelling zat hebben ze niet meer in stock en ze gaan wachten tot dit weer in stock is. Dit moet met de boot komen zeggen ze, en ze hopen dat het tegen eind oktober in orde is. Vriendelijke mail wel. Ben gerustgesteld ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...