Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Retro Project 50 special smallframe 1978


RetroVespa

Aanbevolen berichten

yuu mense,

Ik dacht ga men vespa hier eens opzetten, en zien wa de andere mense ervan vinden :)

hij is wel alleen vn uiterlijk veranderd.. motor wordt ook nog wel wat aangedaan.

heb sinds eergisteren pas de velgen groen gemaakt en white walls opgelegt.

Gisteren heb ik een fotoshoot gehad .. are de vespa met een model op in bikini enz.

die foto's zal k ook wel eens sturen ;)

dr8iuv.jpg

hoop da je de foto te zien krijgt?

Mvg Retro Olly

Link naar reactie

ge hebt precies uw chroom sierstripke op uw beenschild niet goed afgeplakt...

is nogal "crappy" gespoten ...

dus...ik wacht op meer foto's om de rest van mijn ongezouten mening te geven ;p

Link naar reactie

haha:d verschil is da dit geen PERFECT wannabe vespa moet zijn en gwn iets chill ! :D

heb namelijke nog betere dinge te doen dan ganse tijd daaraan te zitte:d

en jonge als ge niks beters te doen hebt gaat dan ma bij iemand anders zeveren eh..

k denk ni da gij ooit een model zult hebbe op uw vespake

Link naar reactie

ja ik vroeg een mening ma da wilt ni zegge iets onbeleefd..

je kan gewoon op een beleefde manier ook zeggen vind het niet mijn smaak ofzo. moet niet iemand zijn vespa gaan lelijk maken..

't is hier een forum voor ook nog vriendelijk te zijn tegen elkaar .. houde allemaal wel van vespa's dus .. ambras maken is niet wat moet zijn !

ik ben nu wel misschien ma 18jaar ma denk ma is na wie hier even zen goede mening nu is geeft en zijn verstand

Link naar reactie

Beste retrovespa, die foto dat je hier gepost hebt is wel onduidelijk. dus verwacht dan ook de opmerkingen die we erbij geven.En je zegt zelf :Ik dacht ga men vespa hier eens opzetten, en zien wa de andere mense ervan vinden.Dus positief of negatief, commentaar moet je erbij pakken.En zijt toch zo rap nie boos. We komen hier op het forum net om wat te relaxen,so chill out,man.

Link naar reactie

Voila, het was echt niet slecht bedoeld...Ik wou gewoon duidelijk maken dat die foto nu niet zo speciaal is, ook al heb je mooie groene velgjes. Toen ik de foto zag had ik ook men bedenking bij de kwaliteit van je lak, maar daar wou ik nog niet eens over beginnen. Wees jezelf ervan bewust dat dit internet is, en dat hier meer gezeverd wordt dan wat anders, zeker in zulk een topic. Maar kom ik je tegen op een meeting, zal ik waarschijnlijk vol bewondering naar je vespa staan kijken (als ge me een pint geeft tenminste).

Link naar reactie

seg klepper,zedde gij eigenlijk tegen mij bezig of tegen wie zedde aant uitvliegen?

trouwens,uwe Polizei sticker dient eigenlijk om tegen de binnekant van een autoruit te hangen...daarmee hedde da gedaan met "selfiks" zeker?

Zou ik ook wel iets anders voor zoeken als ik u was...

funny stuff!!

voor de rest ziet hem er wel goe uit...

Link naar reactie
das 1 foto van de vespa op fotoshoot gisteren

Das tenminste al ne foto ;) en je vespa ziet er al 10x mooier uit. Ma ik blijf er bij dat je niet uniek bent hoor. Misschien is het groen van je velgjes uniek, maar ik durf ervoor wedden dat ik wel een foto kan vinden van een zwarte special met groene velgen. EN WAAR BLIJFT DA MODEL?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...